bmr-prik uitstellen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esmee1808, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Mijn dochter heeft net een flinke ooronsteking achter de rug en sinds afgelopen vrijdag gestopt met de ab-kuur. Nu moet ze eigenlijk morgen haar bmr prik maar ze is nu net opgeknapt van haar ooronsteking.

Zou het verstandig zijn om hem een maandje te verzetten of zal ik hem gewoon door laten gaan omdat het nog 10 dagen kan duren voor ze er ziek van kan worden ?

2. Pingu

Pingu Niet meer actief

Als ze ondertussen weer beter is, dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om hem door te laten gaan. Over een maandje weet je ook niet of ze iets onder de leden kan hebben.

Als ze echt nog ziek is, dan zal ik hem wel uitstellen!

3. Purk

Purk Niet meer actief

Sluit me aan bij pingu. Overigens hier helemaal niks gemerkt van de bmr prik, dus misschien valt het mee!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou even uitstellen. Haar lijfje heeft het nog zwaar en moet nog herstellen van de ab.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier heeft ze trouwens flink gereageerd op de BMR ondanks dat ze toen goed in haar vel zat.
    Heeft hier 1,5 wk geduurd voor ze weer zichzelf was.

6. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Misschien had ik er ook bij moeten zeggen dat ze de laatste maanden alleen nog maar ziek is geweest en nu eindelijk een keer helemaal is opgeknapt en even helemaal gezond is en lekker in haar vel zit...

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dan zou ik persoonlijk 2 maand wachten, als ze dan nog goed in haar vel zit, de BMR doen.

8. Purk

Purk Niet meer actief

Kijk dat verandert de zaak. Ik heb ook het idee dat je eigenlijk het liefst uit zou stellen, en nu bevestiging zoekt: lekker uitstellen dus! Jij kent je kindje het best, je moeder intuitie geeft ws aan dat je moet uitstellen waarom daar niet naar luisteren?

9. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Volg je gevoel ik denk dat dat juist is, ik zou óók wachten.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij moeten hem morgen ook halen maar ik stel hem uit to de zomer: hij is nu al een tijdje hangerig en niet lekker en in de zomer is hij weer wat groter en sterker en dan toch minder vatbaar voor ziektes e.d.

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    zelf zou ik wachten
    bij onze dochter begonnen de bijwerkingen pas met 10 dagen
    was ruim 2weken later helemaal weg.
    we zijn toen met spoed naar de dermatoloog doorgestuurd omdat ze in een paar uur tijd volledig onder de uitslag zat.
    bleek toch een bijwerking van de bmr (gemeld bij het rivm)

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    zou hem zeker uitstellen ja, hier is dochter behoorlijk ziek geweest o.a 40 graden koorts.. (ook van de MenC die ze tegelijk krijgen trouwens en toen ze zich net weer beter voelde kwamen na 5 dagen de bijwerkingen van de BMR)

Deel Deze Pagina