hoe te doen met de na.cht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Mijn zoontje krijgt 6 voedingen (waar onder 1 nachtvoeding ) van 150cc , hij drinkt ze vaak overdag wel op maar vanaf 7u laat hij vaak 50cc staan. Nu komt hij snacht nog altijd rond half 4, half 12 de laatste fles. Van deze fles drinkt hij maar vaak 100cc. Wat kan ik doen om hem misschien door te laten slapen tot 6,7uur?

kus

2. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    ow ja nog een vraagje, hij heeft sinds 2 weken nutramigen en kreeg meteen lactulose voor zn moeilijke ontlasting. Nu ben ik daar nog nie mee begonnen omdat hij al door de voeding dunne poepbroeken had. Nu sinds gister heb ik het idee dat hij moet poepen maar het lukt niet. wat moet ik doen afwachten? hij huilt weer veel, of lactulose geven?

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ik zou wat zn ontlasting betreft even afwachten. Nutramigen is lichter verteerbaar dan gewone voeding, dus het zou wat makkelijker moeten gaan.
    Wat de nachtvoeding betreft, quinn ging op een gegeven moment zelf doorslapen, niet omdat ik er nu iets aan gedaan had, maar omdat hij dat zelf dus deed.
    Denk niet dat je dat heel erg kan sturen.

4. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    hoi mexico

mijn zoontje heeft precies het zelfde hij krijgt 6 flessen van 150 waarvan er ook een een nacht voeding is.
    en ook ik vraag me een beetje af warnneer die nachtvoeding er af gaat en of ik dat zelf een beetje kan regelen.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    De nachtvoeding gaat er vanzelf af. Op een dag komt het moment dat je pas s morgens wakker wordt en denkt: heej doorgeslapen! :D

Ik zou qua voeding even afwachten.

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    De nachtvoeding gaat er vanzelf af. Op een dag komt het moment dat je pas s morgens wakker wordt en denkt: heej doorgeslapen!

dat moet dan wel een paar keer zijn gebeurd he? ;) sophie heeft gisternacht van 11 tot half 7 geslapen zonder voeding, maar vanochtend werd ze om kwart voor 6 wakker.

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Inderdaad zoiets moet je niet willen sturen. Komt echt vanzelf.

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    regelt zich vanzelf wel

9. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Oke dus niet de laatste fles meer in doen zodat ze wat voller zitten en misschien langer doorslapen?
    En met de lactulose? Want vanmiddag poepte hij wel maar had veel last en toch dunne poepbroek heel raar vind ik dat.

xxx

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    dat is waarschijnlijk omdat hij nog aan de melk moet wennen.
    Lactulose is voor als ze verstopt zitten als de ontlasting dun is dan is dat niet het geval!

11. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Zolang hij niet meer drinkt kun je er weinig aan doen. Hij gaat vanzelf meer drinken voor de nacht. echt!

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij hebben onze boef nu sinds een week op 5 voedingen zitten.
    om 2400, 0600, 10.30, 1500, 1930, en eigenlijk heeft dit ons geen moeite gekost.

hij kreeg eerst 6 flessen van 110cc, en we zijn eigenlijk zelf overgestapt op 5 flessen van 140cc..
    gewoon 's morgens begonnen met een fles van 140cc en zo alle andere flessen ook. Scott vond het wel best en kwam na een dag al op dezelfde tijden.
    dus blijkbaar was hij er ook aan toe!
    we hebben dit ook besproken op het cb en zij vonden het prima!

liefs joyce

Deel Deze Pagina