Doorslapen... En dan weer niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephaniev, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik ga vannacht dan weer een flesje geven als hij wakker wordt. Het zal vanzelf wel steeds langer duren voordat ie wakker wordt :)

Thanks ladies! Ben soms zo aan het twijfelen en onzeker, ben blij dat ik hier goeie adviezen krijg :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Idd gewoon 150+5 maken en niet terug leeggooien meer naar 150 dan :)

3. Arskie

Arskie Lid

18 feb 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    met interesse lees ik mee,hier 1 tje van ruim 11 weken die al heeft doorgeslapen tot half 7,maar ook regelmatig weer wat vroeger komt 4 uur of half 5 bijv,het probleem hier is dat hij een erg hongerige baby is en gezien zijn gewicht [rond de 6 kg]al op 5 flesjes van 180 + 6 schepjes zit[waarvan niks word weggegooid:D]kan ik m niks aanbieden want hij heeft alles al op dan! een speentje spuugt hij uit,ik ga meestal maar met hem naar beneden om de rest van t gezin niet wakker te maken ivm het gehuil,soms denk ik ook wel eens hoe doen anderen dit als je al op de maximale hoeveelheid voeding zit???als je zo vroeg al wakker bent,worden t lange dagen;)zeker als ik binnenkort weer moet werken...

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Arskie, als je een paar dagen over de max gaat, is dat geen probleem hoor. Het lijkt me dat hij dan in een groeispurtje zit en gewoon even meer nodig heeft. Meestal stabiliseert dat vanzelf weer. Ik zou hem altijd iets geven als hij honger heeft, is toch zielig als hij erom moet huilen? En dus zeker niet met hem op gaan zitten beneden, dan gooi je het dag- en nachtritme ook in de war. Nacht is voor slapen en eventueel drinken, en niet voor uit bed en proberen hem stil te krijgen omdat hij niets zou 'mogen' drinken.
    Hij geeft precies aan wat hij nodig heeft, geef hem gewoon een flesje.

Mocht dit na een paar dagen niet stabiliseren zou je nog voeding voor hongerige baby's kunnen proberen.

5. Arskie

Arskie Lid

18 feb 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie kan t altijd proberen natuurlijk;)

6. Stephaniev

16 dec 2012
    57
    0
    0
    NULL
    Almere
    Gisteren heeft Jayson van 23.30 tot 5.45 geslapen, maar vannacht was het weer een uurtje eerder. Ik heb geef m nu gewoon een flesje, en dan gaat ie daarna ook weer lekker slapen.
    We gaan zo naar het cb, ff wegen en meten. Denk dat ie nu ook wel bijna 6 kilo weegt, misschien dat de fles dan verhoogt kan worden naar 180 en het doorslapen weer iets beter gaat :)

Deel Deze Pagina