Hallo, Toen mijn zoontje 5 weken was zijn we er achtergekomen dat hij kma heeft. En heeft Neocate gehad. Nu is de kma niet over na bijna een jaar maar gaat wel steeds beter. Nu heeft hij niet genoeg meer aan neocate zei de KA.. Maar welke voeding moet ik dan nu hebben. Wat km vrij is. kan u mij helpen. Liefs Adrie
Hoi Adrie, De Neocate kan je gebruiken zolang het nodig is. Moest je van de kinderarts wisselen van voeding? Zo ja, dan zou ik je adviseren met hem te overleggen welke voeding je nu moet gaan gebruiken. Groetjes Linda
Ze zei dat Hij er niet genoeg meer aan zou hebben. Maar hij krijgt smiddags een fles van 150 cc 5 schepjes(middag slaapflesje) Savonds voor het slapen gaan 210cc 7 schepjes en snachts 1 keer 150cc! Verder eet hij overdag gewoon genoeg. Maakt dat dan niet uit?
Hallo, Je kindje krijgt voldoende flesvoeding binnen. Kindjes vanaf 1 jaar, mogen namelijk ongeveer 300ml aan melkproducten hebben. Van sommige speciale flesvoedingen, zoals de Neocate, kan het zo zijn dat na een bepaalde periode de dosering wordt aangepast in plaats van dat er een opvlogmelk beschikbaar is. Mocht je nog vragen hebben, kun je denk ik het beste even contact opnemen met de kinderarts of eventueel de fabrikant. Groetjes Laura