zou dit een groei spurt zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 27 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo hier,

Mijn zoontje wordt in januari 2 en hij slaapt altijd wel veel, s,avond gaat hij om half 8 op bed als hij naar het kinderdag verblijf gaat haal ik hem er om 6 uur uit. Normaal wordt hij zelf ongeveerr rond 7 uur wakker. overdag gaat hij om half 12 op bed en slaapt normaal ander half tot 2 uur. Nou zins een aantal weken slaapt hij smorgen door tot ongeveer 9 uur half 10, vorig weekend zelfs tot kwart over 10. en smiddag slaapt hij ruim 2 en een half uur, en dan haal ik hem er maar uit want ik ben bang dat hij snachts dan niet meer slaapt. Voor de rest is hij erg vrolijk en druk dingen aan het ondernemen en leren net als anders dus ik snap niet zo heel goed waar het door komt. Zal het een groei spurt zijn?

Groetjes miranda

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier slaapt mijn zoon bijna niet overdag in een groeispurt. Gisteren en vandaag amper geslapen overdag... hopelijk haaldt hij het morgen weer wat in want hij is erg moe. Maar mijn zoon heeft af en toe ook een week dat hij heel veel slaapt en idd ook uitslaapt tot half 10 ofzo. Geen idee hoe dit kan.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje kon ik merken dat hij in een groei spurt zat en een sprongetje

hij wilde het liefst de hele dag slapen en heel veel eten

Deel Deze Pagina