Eerste schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stephanie90, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie90

Stephanie90 Actief lid

14 jan 2013
    197
    8
    18
    Zuid Holland
    Hoi hoi :)

Ik wil voor mijn dochtertje schoenen kopen.
    Nu heb ik deze gezien van shoesme maar twijfel of deze stevig genoeg zijn als eerste schoentjes. Boven sluiten ze btw niet strak aan. Vind ze wel echt heel leuk.
    Wat vinden jullie?

Groetjes Stephanie

Bijgevoegde bestanden:

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat lijkt me bijzonder oncomfortabel voor een jong stappertje.

Sowieso altijd testen of je ze gemakkelijk kan dubbelvouwen tussen duim en wijsvinger, en of de opstaande rand aan de hiel stevig is.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    hier adviseren ze voor eerste schoentjes nog een wat flexiberele zool.
    en denk dat laarzen ook niet heel comfortabel is voor je kleine meisje, ik zou persoonlijk voor lage schoenen gaan aangezien ze ook nog veel zal kruipen

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als eerste schoenen?? Zeker niet. Hier had ik bunnies booties waren iets hoog maar niet totaal ze wilde absoluut niet in.
    Maar deze schoesme is meer voor kinderen die al kunnen goed lopen. Mijn dochter kon gelijk harde zool al omdat ze erg goed liep gelijk maar dat wil niet zeggen dat jou ook

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Die zijn niet geschikt als eerste schoenen... Dat is eerder voor kindjes die al enkele maanden goed lopen.
    De eerste schoenen hebben best een heel flexibele zool. Als je schoenen met een harde zool neemt, is er veel kans dat je dochter hier niet goed op kan lopen. Kindjes moeten leren om hun voet af te rollen naar de tenen toe. Op een harde zool gaat dat niet zo gemakkelijk.

Je kan beter eens kijken naar de Babyproof collectie van shoesme.

Babyproof Smart babyschoenen meisjes

Daar heb ik er ook van, ben er heel tevreden over!

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Helaas geen goed idee.....

Hier adviseert de fysiotherapeut zelf een veterschoen om de schoen goed strak te kunnen maken. Geldt als advies voor alles beginnende lopertjes.
    Ben benieuwd of daar wel iets leuks in te vinden is......

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Lijkt me niet comfortabel. Lijkt me ook echt te stug om echt de voeten goed neer te zetten(van hak naar teen) .zou ook niet voor te slappe schoentjes gaan

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoe lang loopt ze al? Hoe oud is ze?

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ben me ook aan het oriënteren op eerste schoentjes. Lijkt me veel te stug, zo'n laarsje, lijkt me fijner dat er niets om de enkels zit ook.

10. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Laat je adviseren bij een goede schoenenzaak. Ik zou ook gaan voor andere schoenen, flexibel en laag model met veters. Lopen op schoenen is in het begin vaak al lastig genoeg.

Deel Deze Pagina