hallo dames... nu had ik van de week al een topic geopend oover doorslapen?help! nu heb ik alweer van alles geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen haar maar gewoon te laten slapen maar nu heb ik haar gisteren dus om 7 uur naar bed gebracht en ze heeft geslapen tot 12 uur aan 1 ruk! nu mijn vraag kan dit geen kwaad? omdat ze dan een voeding overgeslagen heeft? ik kan haar niet wakker maken voor de voeding want dat werkt tegendraads
Hoe bedoel je meid, welke voeding heeft ze overgeslagen? Heeft ze geslapen van 7 uur savonds tot 12 uur snachts of tot 12 uur de volgende dag ?
Hihi ok dan... Nee dat kan volgens mij geen kwaad, want hoeveel flesjes van hoeveel krijgt ze normaal? Ik voedde en voed Iman altijd op verzoek (geef ook de fles) en als ze een keer niet kwam, dan sloeg ik die gewoon over. Als ze honger heeft dan komt ze wel!
Waarom geef je die voeding van half 10 dan niet om half 12? Als ze dan uit zichzelf wakker wordt...En dan heeft ze toch ook nog voor de nacht?
Ik neem toch aan dat je dat ook gedaan hebt om half 12 of niet? hihi Ik zie dat je meisje wel nog klein is. Iman was ook zo mini bij de geboorte. Ze hebben wel meer nodig dan een 'normale' baby, maar ze melden zich wel
Ja Sweetangel, dat bedoel ik juist Dat ze gerust dat flesje van half 10 dan om half 12 kan geven als die kleine dan uit zichzelf wakker wordt....
Volgens mij kan dit geen kwaad hoor. Ik geef borstvoeding en geen flesjes, maar ik had van de kraamverzorgster begrepen dat er overdag 2 tot 4 uur tussen mocht zitten en `s nachts 6 uur. En dat was in de kraamweek, nu mag er vast wel langer tussen zitten. Ik voed op verzoek en soms zit er minder tussen dan 2 uur en `s nachts regelmatig meer. Als ie verder aan genoeg voeding komt lijkt het mij goed. Je hebt ook kinderen die al bijna gelijk doorslapen, ik dacht dat er dan max (in het begin dus) 8 uur tussen mocht zitten ivm bloedsuikerspiegel, maar dat weet ik niet zeker.
ja joh tuurlijk geef ik haar dan het flesje als ze om half 12 komt hihi en ze krijgt nu elke fles 150 de ene keer drinkt ze hem leeg en de andere keer niet ze komt nu om de drie a vier uur maar snachts laat ze er ook weleens vier en half uur tussen