Doorslapen, hoe krijg je dat voor elkaar??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Maagd, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    geef jij dan ´s nachts nog steeds een voeding?

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @ Zara: Volgens mij borstvoeding. Borst erin en verder slapen. :)

Mijn man (Canadees): "Why are you reading about door slapping?" :D

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    :$:D
    Pies in m'n broek

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Hahah deze vind ik mooi. Het overkomt mij nu na twee jaar (!!!) ook soms :D.

Ts, sorry maar je bent er wel heel vroeg bij....

5. susy26

susy26 Niet meer actief

is wel erg vroeg met 5 weken. Kleintje moet nog op uur en tijd eten, en dan al een 'lange'tijd niks te krijgen is ook niet goed lijkt me. Bij ons was de oudste dacht ik met 2,5/ 3 maanden dat ie snachts wat langer ging slapen. Dus ong 5.6 uur.. en paar weken later weer een uurtje erbij... en zo tot ie lekker sliep heel de nacht. En zn broer ook zoiets , dus al met al mogen wij niet klagen. Nu ook allebei slapen ze goed. Al heeft de oudste al heel wat fases gehad dat meneer niet wilde slapen, snachts wakker, 2/3 uur bezig dat tie weer is naar bed ging.. etc.. maar tegenwoordig denk ik altijd: elke avond en nacht dat het goed gaat: Dat is er weer 1!

6. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    borstvoeding ;)

dat is dan weer een voordeel van borstvoeding, je kunt het slapend doen :)

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mijn zoontje begon enigszins met doorslapen met 21 maanden en is nu 28 maanden. Weken slaapt hij door en weken niet. Sinds enkele weken op de PSZ begonnen, weer verlatingsangst etc. Hij is dus weer 1 of meerdere keren wakker per nacht. Ik ga niet bakkeleien met mijn kind 's nachts, dus loop naar zijn kamer, kijk wat hij wil (meestal drinken aan de borst, soms water) en geef hem dat. Met 5 minuten lig ik weer in bed en slaap weer.
    Accepteren zorgt voor minder vermoeidheid, echt waar.

En ik denk altijd dat iedereen tegen elkaar opbiedt met doorslapen, want ow wee als je kind toch eens niet doorslaapt...dan is hij verwend, heb je niet genoeg voeding, is het een gewenning etc etc.
    Accepteer gewoon dat het ene kind beter slaapt dan het ander, net als de ene volwassene beter slaapt dan de andere.

Weet je wat ik vreemd vind: kinderen van 2 die uitslapen tot 10.30 uur in de morgen en er vroeg in gaan 's avonds. ;)

Deel Deze Pagina