hoi allemaal, Misschien een hele domme vraag. Maar hoe maak je nu eigenlijk een papfles klaar. Hier gaat het telkens mis. Hij krijgt dan maar niks uit de speen. Ik gebruik een 3 standen speen en dan 210 water + 7 schepjes en dan 2 scheppen Bambix ontbijgranen ( ofzo ) erdoorheen. Maar hij krijgt er dus niks door he. En zo dik is de melk dan niet eens eigenlijk. maar die granen die gaan dus voor het gaatje zitten. Ookal roer ik het nog zo goed. Of ben gewoon een erg slechte flessenklaarmaakster...
Klopt, had ik ook vaak. Ik maakte een groter gat in de speen. En anders kun je ook andere pap proberen? misschien nutrix, dat is wat fijner.
Ik maak een papfles van 180+6 met 2 scheppen bambix. Hij drinkt dit met de 3 standen speen van avent.
Hier ging het ook prima met de 3 standenspeen van Avent. 2 schepjes bambix is ook niet zoveel. Is de standenspeen wel goed open? Dat als je in de 3-richting knijpt, dat de speen helemaal opengaat? Ik heb ooit eens 1 speen gehad, waar het gaatje niet goed open ging. Even met een scherp mesje (uitkoken daarna), en toen was het wel goed.