opgezette buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door TigerAngel7, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik ben bijna 6 wkn zwanger en heb de laatste week een erg opgezette buik of ik nou heb gegeten of niet. Aangezien ik erg slank van mezelf ben valt mijn buik enorm op. Krijg vragen of ik zwanger maar verzin dan smoesjes van dat het door het vele eten komt of dat ik ongi moet worden. Ik wil het nog niet bekend maken dat wil ik pas na 2nov doen als wij onze eerste echo hebben gehad en zeker weten dat het goed zit. Ik heb de hele dag een opgezette buik wie heeft hier nog meer last van en hoort dit bij de zwangerschap?

2. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Heb ik ook! We vliegen dinsdag weer terug naar huis en begin die week erop weer met werken maar ben als de dood dat mensen het zien!
    Ik ben nu 6+2 en heb volgende week vroege echo op eigen aanvraag en ook 2 november de eerster termijnecho..
    Als ik heb gegeten is het bij mij wel extremer

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat vervelend! Waarschijnlijk lucht, eten jullie veel vezels enz?

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hier ook! ben nu 9 weken en het is eindelijk weer gezakt. Ik had ook een enorme last van een opgezette buik. Bij mij heeft het puur met darmen en lucht te maken. Zakt vanzelf wel denk ik. Ik ben ook maar 53/54 kg dus het was ook erg duidelijk bij mij :p

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja ik heb altijd al gevoelige darmen gehad en ja ik eet veel vezels. Normaal eet ik nooit brood smorgens maar als ik wakker word heb ik gewoon trek. Ik weeg zelf 50 kg

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb het af en toe, dus de ene dag wel en de andere dag niet.
    Wat ik dan doe op die dagen is iets ruimer kleding bovenop dragen haha :p. Ik wil het ook nog niet vertellen!

7. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pfff hier ook veel last.. Alsof er een ballon op knappen staat

8. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik had in het begin ook een hele opgezette buik, maar na een paar weken ging dat langzaam over in een echt babybuikje. Naar je werk maar wat wijde vestjes/jasjes dragen zodat het niet erg opvalt, bovendien valt het voor jezelf altijd meer op dan voor een ander.

9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja dat doe ik zowizo al haha.heb net al de verloskundige gebeld ook ivm pijnlijke steken in mijn buik. Moet het even goed in de gaten houden als ik niet wat heb met mijn blinde darm en of blaasontsteking nog 2weken dan heb ik mijn 1e termijn echo

10. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hier ook iemand met een opgezette buik :)
    Doet gelukkig niet zo`n pijn,maar lekker is anders.
    Heb altijd al last van mijn darmen,dus nu nog net wat meer.
    Goed alles voor een mooi kindje straks...

Deel Deze Pagina