Nog geen anderhalf, toch al verslaafd.....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dushi, Jan 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

8)

Aan plakjes leverworst van de AH

en

YouTube filmpjes van o.a. Nijntje, Pingu en Donald Duck op de laptop na het avondeten.

Hebben jullie kinderen ook al een verslaving? (dwz ze gillen het huis bij elkaar als je ze niet begrijpt en het niet geeft of laat zien)

:)

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Denk dat de telefoon dicht in de buurt komt hier :) Thijmen wil altijd op de knopjes van de telefoon drukken zodat de lichtjes aan gaan. Vindt ie echt helemaal geweldig. En nep mag niet, dat vindt ie niet interessant :) Als je de telefoon uiteindelijk afpakt omdat ie er ook mee gaat gooien dan is het echt bal....

Afstandsbedieningen trouwens ook....

Oh ja, en als je bij de pc zit, dan komt ie naar je toe gekropen en gaat dan net zo lang klieren en springen en roepen totdat je hem oppakt en hij er bij kan zitten.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    teletubbies en alles wat daarmee te maken heeft :p
    Hij wil vaak alleen eten van zijn teletubbie bord enzo :p

En kusjes (zo lief!) als hij maar iets met ku hoord bijv kurk,komt hij hard naar je toe rennen voor een kusje en dan krijgt iedereen er in huis 1 zelfs de hond en de laalaa pop :p

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ja verslaafd aan appels!
    Pffff ze wordt helemaal gek als ze fruit en voornamelijk appels ziet.

En helaas verslaafd aan dr speen. Sosm heeft ze m uren niet in maar als ze hem ziet MOET ze hem hebben.

En aan lopen...optillen is stom haha.

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Kaarsjes aan doen! De hele dag door kaarsjes aan...VUUR VUUR VUUR omgek van te worden (oh ja ik laat hem het niet doen hoor ;) )

6. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wij hebben hier een tv junk. Die klimt dan in haar stoel en dan roept ze dat de tv aan moet. O wee, als dat niet gebeurt. :D

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    de telefoon, helaas.. Kan geen telefoongesprekken meer voeren als zij in de buurt is :(

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Vliegtuigen!
    Als ie m hoort kruipt ie naar t raam en begint kei-hard te roepen en te wijzen; DIE DIE DIE!
    Gaat de hele dag door, ook bij oma en daar komen ze af en toe om de 3 minuten voorbij :) :)

9. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Kaas en in bad gaan. Hij wil het liefst de hele dag in bad. Kan niet eens meer zeggen dat we naar boven gaan want dan wil hij weer hahahah

10. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    BUMBA. Of het nu de puzzel een boekje is of de DVD maakt niet uit. Als ik de DVD uitzet omdat we gaan eten is Emiel erg verdrietig. Hij roept soms wel een half uur boeba boeba boeba. Ik wil er niet altijd aan toegeven om hem voor de tv te zetten maar het is soms wel makkelijk (tijdens het eten koken en dan Emiel in de box).

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy is helemaal gek van de metro.
    Helaas voor mij moeten we als we boodschappen gaan doen onder het metro station door.
    En er komt altijd wel een metro aan dan begint ze te gillen.

We gaan dus ook regelmatig maar met de metro, dna wordt ze helemaal blij.
    En de mensen op station vinden het ook leuk om te zien meestal.
    Ze zwaait en danst en gilt erbij als tie aan komt.

12. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    BUMBA... echt een flinke bumbaverslaving! Elke keer als ik de laptop aan heb is het: boeba, boeba, BOEBA. Met de televisie precies hetzelfde.
    Rond etenstijd maak ik er net als puckje dankbaar gebruik van :D.

13. emmie

emmie Niet meer actief

whaha hier ook: bumba bumba bumba! en als het filmpje afglopen is: bye bye = nog een keer!
    verder...:
    * koekies
    * krentenbollen
    *rookworst
    *afstandsbediening
    *mobiele telefoon
    *en ook wat ik al eerder las, kaarsjes aan, dat is het eerste wat moet als we beneden komen. eerder zei hij aan aan aan en nu kan hij kaasje zeggen haha

dus hier ook een hele lijst verslavingen!

14. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Oh help! Ik bedenk me opeens dat ze nog een heftige verslaving heeft. Een Biesss (lees Borst) verslaving. Ik heb Yara 14 maanden bv gegeven en ben op mijn initiatief gestopt. Alleen Yara kan maar geen geen afscheid nemen van de borst :) . Niet in de zin dat ze er nog uit wil drinken, nee ze wil altijd aan mijn tepel zitten met haar handje :oops:.
    Dus overdag is het regelmatig biesss, biesss, biesss. Soms gaat ze er dan gelukzalig tegen aan liggen en lachen. Andere keren gaat zonder pardon haar handje bij mij in de beha, op zoek naar de tepel om in te knijpen. Meestal doet ze het ze moe is, of als ik een shirtje aan heb met inkijk...haha. Biessss.
    Ik neem maar aan dat het vanzelf over gaat :rolleyes: .

15. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Haha Line... klinkt erg grappig zoals je t opgeschreven hebt!

16. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    hier ook een zoontje met een youtube verslaving. idd geweldig onder het eten :D verder is hij gek op de nijntje biscuits.

groetjes, Miranda

17. Irma1968

Irma1968 Actief lid

Sep 12, 2008
    145
    0
    0
    ja aan bumba en mandarijnen pfffff

18. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier nog 1 met een Bumba verslaving. :)
    Verder is ie dol op zijn duim, word echt boos als je hem voor de grap uit zijn mondje haalt.
    Bellenblaas moet ik ook niet in zijn gezichtsveld laten staan.
    Hij zorgt er ook voor dat ik de optimax vitamientjes voor na het eten nooit vergeet. ;)
    En boos dat ie word als hij aangekleed word en hij zijn tandenborstel niet heeft! Hahaha.

19. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    mandarijnen tanden poetsen en ''tibo'' en '' blues clues'' op nick jr.

20. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    fruitverslaving, we hebben een boef die niet zeurt om snoep of koek,maar wel om fruit.
    ventje loopt naar de fruitschaal en zegt bal, dan wil hij een appel ofzo.
    gaat de hele dag zo door.
    ook nick jr vind hij geweldig, we moeten echt minderen want het eerste wat hij 's morgens doet als hij beneden komt is de afstandbediening pakken en zeggen klikklak, dat betekent dat mama op de knopjes moet drukken om de tv aan te zetten :oops: .
    wel weer superschattig!

joyce

Share This Page