naveltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nog even een klein vraagje

hier is het navelstompje er al af maar nu zit er een beetje van dat geel op. ruikt verder niet en ze lijkt er ook geen last van te hebben. de kraam zei dat ik er verder niets aan hoefde te doen. maar soms lees ik weleens schoonmaken met een gaasje of alcohol? wat moet ik doen?

hoe lang kan dit duren?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi,

Mijn dochtertje had dat ook, dat is heel normaal... het lijkt haast een ontsteking he omdat het zo geel is? Zoals ik begrepen heb hoef je er niks aan te doen, het idee om het in te laten drogen door met alcohol te deppen is achterhaalt hebben ze mij verteld. Ik weet niet precies hoe lang het hier duurde, maar volgens mij wel eventjes hoor... sowieso viel de navelstreng er hier pas na 2 weken af ofzo...

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh en gefeliciteerd... geniet van de kraamtijd!

4. henkie24

he dank je wel!

ja ik ben zelf al een beetje panisch van navels. vind me eigen navel ook eng hahaha. ja idd ziet er gewoon niet lekker uit. had idd ook gelezen dat dat alcohol achterhaald is. heb nu net de luier maar wat omgevouwen dat er lucht bij kan. lijkt me niet verkeerd. dank je voor je advies

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat laatste gedeelte valt vaak in het bad eruit

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Was hier ook het geval en dat was na een week over :) Ging overigens vanzelf. Het werd een paar keer een korst dat er vaak tijdens het badderen vanaf viel wat vervolgens weer een korst werd... Totdat het helemaal genezen was.

7. henkie24

net keek ik weer en het gele is nu weer heel donkerbruin opgedroogd... is dit goed of niet?

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dat is goed hoor

Deel Deze Pagina