Hoi, Jaja bijna is het zover en dan wordt mn meid alweer 1 jaar ... Maar nu vind ik het eigenlijk wel leuk om iets anders te eten dan een aardappel met groenten.. Een half pannekoekje heeft ze vandaag voor het eerst op en dat was één groot succes! Hebben jullie iets 'aparts' gegeten of niet? Zat zelf aan een paar patatjes te denken? Of is dit een beetje aan de vroege kant... Bedankt!
oo goh ik weet het niet meer maar ik had volgens mij niks speciaals gemaakt. heb de avond ervoor tot in de nacht sate's lopen maken. hij had een groot feestje dus eten was er in overvloed.
wij hebben broodjes met soep gegeten s avonds met de visite. Maar ze kwamen allemaal pas s middags, tussen de middag zijn we met zn drietjes pannenkoeken gaan eten.
Ik wilde ook niet in de keuken staan hoor .. Maar wij zullen denk ik een patatje eten en vroeg me af of ze dit dan mee mag eten... Maar wij mochten vroeger op onze verjaardag altijd kiezen wat we wilde eten. Standaard frietjes, pannekoeken, mac of chinees dus..
Wij zijn toen uit eten geweest en Lana kreeg een bord patat met appelmoes en mocht lekker met haar handjes eten. Met het grote feest op zaterdag at ze al lekker mee met de taart en toastjes etc, geloof dat we toen chinees hadden gehaald, maargoed toen zat Lana al vrij vol en heeft niet zo heel veel meer gegeten. Een keertje kan geen kwaad denk ik altijd maar en Lana was er helemaal blij mee
We houden haar verjaardag van 13.00 tot 17.00 uur, ze zal aan het begin een meptaartje krijgen en tussendoor zal ze vast en zeker verwend worden met komkommertjes en paprika's. Echt eten zal het dus niet worden maar vindt het wel leuk wat ze ervan vindt
frietjes vind ik bijna hetzelfde als gebakken aardappeltjes, en daar is mn zoontje dol op! maar dat eten we dus al vaker... pannekoekje is wel leuk! ook met groente erin ofzo... moet er nog over nadenken...want ik dnek ook nei dat ik na het feetsje (eindigt 16/17) onwijs ga staan koken en denk dat het ventje dan ook bekaf is!
Hier afgelopen zaterdag Damiens 1e verjaardag gevierd en ik dacht ook dat hij geen honger zou hebben vanwege het snacken. Nou, hij had bijna niets op! 's Avonds hebben we hem soep gegeven (hebben we altijd in de vriezer staan), maar ook toen had hij nog honger. Hij heeft toen gewoon nog een portie normaal eten op.
Op de verjaardag zelf hebben we volgens mij niet echt veel bijzonders gegeten. Ik kan 't me in ieder geval niet meer herinneren. En met z'n eerste verjaardagsfeestje gingen we bbq-en. Hij heeft toen geloof ik wat kipsatétjes en salade (groente en fruit) op.
Wij hadden een groot feest met bbq en allerlei andere eten erbij. Ze hebben volgens mij van alles gegeten toen, ook taart (voor het eerst). Ontbijt en luch hebben we lekker met zn 5en gedaan, en daarna kregen ze fruit toen de visite kwam. Alleen was dat in de andere vorm dan normaal. Ze kropen rod op het gras, en opa's en oma's liepen erachter aan met stukjes fruit. Voor een keertje mocht dat van mij Avondeten hebben ze gewoon met ons mee gegeten, maar vrij weinig hoor. Ze waren helemaal onder de indruk van het hele gebeuren, en volgens mij zijn ze door iedereen 'gevoerd' gedurende de dag, daarom ook weinig echte honger gehad.
Wij hebben gewoon gewoon gegeten. Wel iets makkelijks geloof ik, macaroni ofzo. 's Middags heeft ze wel voor het eerst taart gegeten. Viel erg in de smaak .
Wij waren op haar verjaardag met zijn 3tjes bij de Efteling en hebben daar lekker frietjes zitten eten. Onze dochter is een enorme vreetzak en at daar dus een gewoon kindermenu met kipnuggets weg.
hier gewoon aardappels vlees groente maar dan van de voorraad ujit de vriezer, toen ze naar bed ging rond 19.00 zijn wij met nog een stel vrienden wezen bbq, de rest was voor het eten weg, lekker rustig
hier heeft ie op zijn verjaardag spruitjes gegeten hahahahaha. hij heeft het huilend opgegeten, want was compleet op na alle drukte/indrukken van zijn verjaardag (maar ging dus wel op, dus hij had absoluut wel trek). frietjes vind ik ze met 1 jaar nog veeeeeeeel te jong voor. maar dat is mijn persoonlijke mening. te vet en te zout.
Hier ook patat gehaald en Danique heeft er nog wat pasta en groente naast gegeten. Hier kreeg ze ook al eerder patat (naast groente).