Evi krijgt fv, maar komt toch om de 4 uur...Is ook een hongerlapje volgens mij, want ze krijgt haar laatste fles al een hele fles Friso Extra (voor hongerige baby's)
Helaas heeft ie vannacht niet zo goed geslapen als de 2 nachten ervoor...... hij kwam voor de eerste keer om kwart voor 12 en daarna om kwart over 3. Ach wie weet is het wel weer zo'n regeldag?!?!? Hopen vanavond en vannacht gewoon weer op langer doorslapen! We geven de moed niet zomaar op!
Sarah slaapt altijd door totdat ik haar 's morgens wakker maak. Het duurde wel superlang voordat ze ritme had in het drinken. Maar ik geef altijd de laatste fles rond 23.00 uur als ik zelf naar bed ga, ook al heeft ze om 21.00 uur nog gehad. Want anders wordt ze 's nachts wel wakker denk ik.
Het is weer gelukt! Om half 9 heeft hij zijn laatste voeding gehad en daarna hebben we hem heerlijk in badje gedaan. Rond 10 uur lag hij in zijn eigen bedje en vannacht om 4 uur was hij aan het sabbelen op zijn duimpje (!) en heb ik heb maar uit zijn bedje gehaald en gevoed. Ik weet namelijk niet zo goed of ik hem nog veel langer had mogen laten doorslapen. Hij is pas 6 weekjes oud.......