Oh nu wordt ik al niet goed meer van dat ding , toen ze heel klein was, wilde ze dat ding niet en nu kan ze niet meer zonder.. Sinds anderhalve week kan ik er iedere nacht uit en altijd om 4.30 om die speen er weer terug in te doen...vind het nu niet zo leuk meer worden hoor, begint een beetje op te breken die nachten! Ik probeer overdag als ze beneden is geen speen te geven, alleen met slapen, maar denk dat ik de speen maar helemaal afschaf overdag en alleen nog de nacht en dan als dat lukt ook de nachten, maar wilde er vanmorgen mee beginnen, maar dat gehuil daar heb ik dus ook geen zin in..pfff, iemand tips... Ik zie het al helemaal voor me, net als met mijn oudste, tot en met 3 jaar alleen maar speen, speen, speen, dat kind kon je ermee schilderen...
ik heb dat probleem ook gekend,maar heb van een kennis een koordje gekregen met een sluiting eraan zodat je die kunt vastmaken aan een pyama het werkt prima,ze raakt het niet meer kwijt
Maar ik zie Alyssa haar speen nog niet pakken en in haar mond doen, zelfs aan een koordje niet! Wil haar er eingelijk weer vanaf hebben, maar hoe..
mijn zus heeft gewoon het hele topje van de speen af geknipt zodat de kinderen hem niet lekker meer vonden hielp perfect
Hey dat is wel een slimme om het topje eraf te knippen..die ga ik onthouden Dhani wil gelukkig zelf zn speen al niet meer zo vaak als in het begin..als ie 's avonds gaat slapen probeer ik het ook altijd eerst zonder speen..tot nu toe gaat het goed..alleen als hij 's nachts wakker wordt wil hij wel zn speen, anders slaapt hij niet verder
Hmm, maar dan wil ze die speen niet meer, maar zal ze dan niet blijven jengelen tot ze weer een gewone speen heeft... Als ik dat doe, kan ik wel het beste een reserve in huis hebben.. Kan het proberen.. iemand nog meer tips?
Isa heeft ook een speen, alleen voor het slapen gaan. Ik dacht dus... dat ze wel zonder kon, maar ja. Dan is ze eens ziek, of erg moe. En dan stop je er toch wel gemakkelijk een speentje in. Ik laat het nu maar even zo, het is wel erg gemakkelijk want als ze 's nachts begint te huilen, is ze met een speen zo weer stil
Je mag echt NOOIT een koortje aan de speen laten SNACHTS zonder toezicht!!!! dat is echt levens gevaarlijk! staat ook op de verpakking als je het koopt!!!
Ze krijgt m nu dus echt alleen als ze gaat slapen, de speen blijft dus altijd boven...Zelfs als ik weg ga dan krijgt ze m niet. Als ik langer weg ga dan neem ik de luiertas mee en dan zit haar speen er wel in hoor... Maar probeer m zo weinig mogelijk te geven en moet zeggen dat er al 2 nachten bij zaten, waar ze NIET kwam om haar speen...