Mijn dochtertje is bijna 1,5 jaar. Ze krijgt opeens alle tandjes en kiezen tegelijk, zo sneu. Ze heeft diarree en eet bijna niets meer sinds vandaag. De laatste paar dagen eet ze 's avonds al slecht maar vandaag heeft ze ook al geen boterhammen gehad. Komt natuurlijk ook omdat ze dit allemaal heeft. Kan ik hier iets aan doen? Ze slaapt ook best veel, ze ging om half 1 naar bedje en slaapt nu nog. Ik vind het zo zielig, ben ook bang dat ze dadelijk altijd zo slecht zal gaan eten.
Drinkt ze nog wel ? Als ze geen vocht meer binnenkrijgt droogt ze erg snel uit, dus dan moet je snel aan de bel trekken... En over het eten: Fae is ook erg ziek geweest (nouja, nog niet helemaal beter) en heeft zo'n 5 dagen geleefd op 300-400 cc opvolgmelk. En vandaag en gisteren bouwt ze het ineens weer op . Dus dat komt denk ik vanzelf wel goed weer, als er maar niet te veel dwang is en eventjes verwennen met lekkere dingen mag ook best wel.
Ze heeft 2 flesje melk op (ongeveer 120 cc) en 1 half flesje en nu slaapt ze nog steeds. Is dat genoeg? Vanavond krijgt ze nog een flesje van 120 cc. (normaal krijgt ze maar 80 cc maar vanavond geef ik iets meer).