wie ervaring met Medela Mini Electric?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door petra2278, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi, ik huur nu een kolf van 17,50 euro per week terwijl ik hem hooguit 4x gebruik in een week tijd...het is echt om wat af te kolven en in een flesje geven zodat als ik straks moet werken, ons meisje uit een flesje kan en wil drinken.

nu kan ik via marktplaats een Medela Mini Electric kopen, 1 zijdig. Schijnt veel lawaai te maken, maar goed, voor die paar x per week vind ik dat geen probleem.

maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen er verder mee? is hij krachtig genoeg of zit je lang voordat je een voeding gekolft hebt? Of andere ervaringen?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Mijn ervaring is dat ie erg veel lawaai maakt en niet krachtig is.
    Ik zou persoonlijk eerder een Avent handkolf kopen. Voor af en toe kolven vind ik die ideaal. In 4 min. heb ik een borst leeg.
    Ik heb de enkele elektrische van Avent. Ik gebruik die nu meestal en ook tijdens m'n werk gebruikt en straks weer. Dan heb ik nl. nog een hand over om even wat te lezen, internetten, etc.
    Maar bij m'n oudste heb ik in m'n verlof alleen maar de handkolf gebruikt, gaat ook sneller.

3. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Niet kopen! Ga voor de Medela Swing. De Mini Electric kreeg ik destijds te leen van een kennis; het ding rukte zowat m'n tepels van m'n borsten (nou ja, gevoelsmatig dan natuurlijk) en maakte een irritant geluid. De Swing die ik vervolgens zelf kocht was lief voor m'n borsten en maakte weinig geluid. Over een paar maanden hoop ik hem weer te kunnen gebruiken :).

Deel Deze Pagina