een tijdje geleden las ik een artikel met welke voordelen je hebt met het geven van borstvoeding als je alleen de eerste dagen hebt gevoed, dan de eerste maand, 2 maanden etc. etc. weet niet meer waar het vandaan kwam, weet iemand waar het staat? super interessant en nuttig voor bepaalde discussies. (mensen die denken dat bv alleen nut heeft als je het 6 maanden geeft bijvoorbeeld)
Ik vermoed dat je DIT bedoelt: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Motivatie - Wat als ik wil stoppen met borstvoeding geven?
Enneh, ik moet dit soort discussies helaas ook al regelmatig aan gaan. Zo van: goh, Renske is bijna 6 maanden, dan 'mag' je stoppen met bv he? Nou jaaa! :x Ik zeg dan dat ik voor MINSTENS een jaar ga, maar eigenlijk gewoon tot er een heel natuurlijk moment voor ons beiden is om te stoppen. Dan is het 'goh'. Of 'wat vreemd, er is toch ook flesvoeding'. Of 'wat dapper van je'. Ach ja.
Hihi mooi!! Toen ik het moeilijk had met bv in het begin (hyperlactatie) dacht ik: in ieder geval, koste wat het het kost 6 mnd. Toen het lekker begon te gaan dacht ik: ik ga voor een jaar. Nu denk ik, eh, twee? Met evt tandem ?