cyclus kwijt ;)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door firsttimemom, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik geef ons meisje mama melk. Nachtvoedingen komt ze al een week of 7 niet meer voor. Had verwacht dat mijn cyclus wel terug zou komen zodra de nachtvoeding er af zou zijn. Ik voed 's avonds om 23:30 (droomvoeding) en dan rond 8:30 weer...

Nu hebben we nog geen haast, maar er is wel een vurige wens voor een brusje. Omdat ik daar niet mee wil beginnen voor ik weer een cyclus heb gehad, vraag ik me af... Wat zijn jullie ervaringen met BV en vruchtbaarheid/cyclus??

Ik wil nog lang niet stoppen met BV (zeker niet de komende 6 maanden!), maar ook niet al te lang wachten met het oefenen voor een brusje! (verleden met MK...)

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.818
    5.953
    113
    Vrouw
    Hier stipt na 6 maanden weer ongesteld, bij alledrie.
    Het kan zijn dat je volgende week aan de beurt bent,er kan langer overheen gaan. Het is jouw lijf... :))

Ik heb 2x een mk gehad. Oudste kreeg toen geen bv meer.
    Ik gaf bv aan jongste (toen 7 maanden) en raakte zwanger van zoon.
    Dus echt, alles kan!

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen peil op te trekken hoor. Als je snel zwanger wilt worden zou ik gewoon geen voorbehoedsmiddel gebruiken en jezelf goed in de gaten houden. Waarom eerst die menstruatie afwachten, dan heb je al 1 gemiste eisprong tenslotte ;)

4. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het snel vinden als je nu al een cyclus hebt! hier bijna 10mnd en nog geen cyclus te vinden (maar dat is logischer met pcos). maar mn zusje heeft maar 10w bv mogen geven en was na 4mnd ongesteld.

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik wil graag die cyclus afwachten omdat ik dan een "beginpunt" heb. Dat ik zeker weet dat mijn lijf er klaar voor is...

Ik weet dat er een ei komt voor de eerste menstruatie, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat ik eerst ongesteld moet worden voor mijn lijf en hoofd op één lijn staan, hahaha! Call me crazy, is een gevoelskwestie ;)

Deel Deze Pagina