dit moet je ook niet met cb overleggen hoor wij mochten het geven van de kinderarts ook i.v.m reflux en omdat hij met nutriton zo aan de diaree raakte hij sliep heerlijk door de kinderarts zei dat we het niet aan cb moesten vertellen omdat die hele andere interpertaties hebben dan zij
Rihanna krijgt dus ook Nutriton tegen verborgen reflux en misschien dat ik morgen idd maar eens ga overleggen met de kinderarts Rihanna is ook redelijk aan de diarree van de Nutriton maar het werkt zo goed
Helaas, geen gouden tip. Hier al 10 maanden elke nacht er minstens 4 x er uit... De enige tip die ik kan geven is als niets lijkt te helpen, leg je erbij neer en troost je kindje. Sommige kinderen zijn er gewoon nog niet aan toe en het is een kwestie van tijd. Je kunt zelf proberen wat extra uurtjes slaap te pakken door wat eerder naar bed te gaan. Dus ik hoop ook nog steeds dat het binnenkort over is, maar ik denk het nog niet...
helaas, ik mag van de kinderarts ook nog geen Nutrix geven, die vond haar nog iets te jong ervoor. Ik mocht wel de laatste voeding groter maken dus een schepje meer geven
Jemig wat een hoop voeding voor zo'n klein hummeltje nog En dan nog groter maken die 'laatste' fles? Er moet naar mijn idee bijna een andere oorzaak zijn dat je kindje niet wil slapen, vind het namelijk wel erg veel allemaal
@ Vlademira: Die van jou kan je niet bepaald klein noemen hihi volgens mij ben jij gewoon bevallen van een peuter ipv baby Als ik dat vergelijk met Tim, die is nu bijna 14 maanden en net 76 cm
I kan je ook niet de goude tip geven. Wij zijn nu bezig om daan doormiddel van hoestdrank door te laten leren slapen (heb er ooit een topic voor geopend) hij is inmiddels bijna 21 maanden en slaapt nog steeds niet door. Dus de goude tip is er denk ik niet ieder kindje is anders want Roos slaapt al wel bijna door. en ik doe bij bijden precies hetzelfde.
@ Vlademira: ja je hebt nou eenmaal grote en kleine kindjes Heb je niet t gevoel dat het kleine baby er zo snel af is op deze manier?
jawel en hij is overal ook nog zo verschrikkelijk snel mee hij kan draaien van buik op rug en ook terug terug gaat wel wat moeilijker dan heen maar hij doet het wel hij kan zelfstandig zitten en ook goed rechtop in een kinderstoel zitten hij kan al teigeren dus nu helemaal
qua gewicht mag ze het hebben en simpel gezegd met minder heeft ze nog steeds honger en ik laat mijn kindje geen honger lijden
Quinten denkt dat hij 11 maanden is inplaats van 4 maanden haha hij wil ook niet meer uit een fles drinken
Ik zeg ook niet dat ze honger moet lijdden maar ik vind die 240 cc zoveel voor een kindje van bijna 3 maanden.. Je hebt t over 4 maal per dag een voeding, maar je moet er 6 keer per nacht uit om te voedden als ik je goed begrepen heb, 4 + 6 = 10 voedingen?