Zo goed hoor dat ze lekker door slaapt.. Ik zit elke keer je onder schrift te bekijken.. wat een verschil kwa baby's hebben we.. maar goed Rihanna is ook te laat geboren... misschien ligt het daar aan. Hoop dat ze nu lekker door blijft slapen... kan je lekker bij tanken... Wij liggen nu weer wakker van madam... hihih
donique slaapt ook nog niet door hoor! ieder kidnej heeft zijn eigen tempo. nou vind ik het ook niet zo erg en zal ook niet aan andere dingen gaan beginnen voordat zij er klaar voor is.
donique is 25-07-08 geboren. een week te vroeg 3010 gram en 48 cm nu is ze: 5555gram en 57 cm even ter vergelijking!
rihanna is 2 weken te laat geboren op 27-7 en was 4065 gr en 51 cm dus is eigenlijk niet te vergelijken
liesje hoe is het nou dan? slaapt Rihanna nou een beetje door? wat ik wel jammer vind van dit soort topics is dat je aangeeft dat ze sind de inentingen problemen met slapen heeft en je vervolgens alleen maar te horen krijgt dat het kind teveel eten krijgt.... sommige beebs zijn gewoon onverzadigbaar, ik bedoel als het cb het zelfs niet teveel vindt? ben benieuwd hoe je dochtertje nu slaapt...
ze heeft gisteren voor het eerst doorgeslapen, maar afgelopen nacht weer niet. we maakten haar 's avonds altijd wakker voor de laatste voeding maar dat doen we niet meer en sinds dat we dat doen slaapt ze beter en dus laatst voor de eerste doorslapen! Rihanna is een enorm hongerige baby en als ze honger heeft krijgt ze van mij wat ze nodig heeft en volgens de arts mag zij een liter aan voeding per 24 uur hebben. Mijn kindje zal geen honger lijden, de ene dag drinkt ze wat meer als de andere....zolang ze het goed doet vind ik het ook allemaal best. Vanmorgen heeft ze haar 2e prikken gehad dus ik ben benieuwd hoe ze het vannacht doet! Ik zal het morgenochtend laten weten!
hihihi, meneer hier kwam ineens 's nachts voor een fles na zijn inentingen, gelukkig eenmalig, ik heb hier ook het idee dat hij beter gaat slapen al we de late voeding weglaten, maar ik vind het lastig, want we willen het inbakeren ook afbouwen, en als 1 van de 2 niet werkt weet ik niet welke... denk eerst eens de fles te laten schieten... wij zijn bij de kindersrts geweest en daar vertelde ik dat we van het cb niet over de liter heen mochten , het mens ontplofte bijna, we mogen hem min 150 max. 200 cc per kilo geven ook al is dat dus 1400 ml/dag ook al is ie pas 3 maanden. Sinds ik dat weet ben ik een stuk relaxter geworden wat dat betreft. kreeg er namelijk 1000 en dat vond zij aan de lage kant. moet nu wel grinniken want ben gaan opletten, hij kreeg er 1000 aangeboden maar neemt er hooguit 900 van "te weinig" dus hihihih wij geven 05.45 09.45 13.45 17.45 en 21.30 en willen die laatste dus kwijt... ben benieuwd!
Buts, hier ook een hongerig kindje hoor....mijn zoontje weegt nu rond 5500 en heeft 6 flessen van 170....en volgens mij als ik er 200 in doe drinkt hij het ook op. Maar het is wel een geruststelling om te weten dat 200 cc per kili per 24 uur mag, dan zit ik ook wel goed. Overigens slaapt hij nog niet door, maar hij maakt al wel een uurtje of 6 's nachts. En meiden, volg je eigen gevoel, en laat je niet alles door het CB opleggen....zij kennen jouw kind niet zo goed als jij!
Beetje late reactie... 28-10 was ze 5280 gram en 59,7 cm Ik mag nu ook wat door haar flesje doen.. gister om 20:15 naar bed gedaan en dacht ff kijken hoe laat ze komt..... vanmorgen om 7 uur pas... nu maar hopen dat ze het vol gaat houden...
Mijn zoontje drinkt ook al vanaf zijn derde maand 220 cc! Eerst dronk hij 150/180 cc en opeens op een dag wou hij veel meer! Ik begreep er niets van! Op de cb zeiden ze dat het een groeispurt was, hmm dus niet want vanaf die dag drinkt hij gewoon 220 cc! DOORSLAPEN wat klinkt dat mooi! Te mooi om waar te zijn Helaas hier ook geen doorslaper... Ik was gisteren bij de cb en ze zeiden me dus dat ik hem geen nachtvoedingen meer moest geven omdat hij nogal flink en lang is voor zijn leeftijd en dat hij dat echt niet meer nodig zou hebben. Volgens hun word hij wakker omdat hij het gewoon gewent is geraakt, maar niet omdat hij dus honger heeft. Ik heb nu de eerst nacht achter de rug en het ging heel soepeltjes vind ik. Ik heb hem heel de tijd getroost totdat hij in slaap viel heb hem niet langer dan een minuut laten huilen en heb hem ook niet opgepakt, maar gewoon bij zijn bedje gestaan. Beetje aaien over zijn hoofdje en een klein deuntje voor hem zingen want daar word hij lekker rustig van... Hij had zijn laatste fles om 12 uur gekregen en de volgende fles tegen 9 uur! En hij had er echt geen moeite mee het was voor hem gewoon moeilijk om in slaap te vallen zonder dat hij zijn lekkere warme melk binnen kreeg. Dus bij nader inzien denk ik dat de cb toch gelijk heeft, want als hij echt honger zou hebben dan zou hij het echt uitkrijsen en niet in slaap kunnen vallen... Ik ben natuurlijk wel vaak uit mn bed geweest om hem te troosten, maar ik lig liever een paar dagen wakker totdat hij heeft leren doorslapen dan dat ik nog een par maanden lang mn bed uitmoet om hem een voeding te geven... Nou op naar de 2de nacht!
hier nog niet weer doorgeslapen maar ze heeft eergisteren de prikken gehad waardoor ze helemaal van slag is....dus iets zinnigs over de nutrix of doorslapen is niet van toepassing op dit moment
Hier hebben we de 2de nacht gehad... 20:30 fles gemaakt.. en vanmorgen om 7:30 werd ze wakker... heerlijk moet ik zeggen.
mijn dochter is nu 5 mnd slaapt ook nog niet door krijgt 200 met nutrix ze heeft soms dat ze wel 5 of 6 uurtjes slaapt maar echt doorslapen nope ik denk maar zo komt wel goed
Ik weet hoe je je voelt hoor Die van ons begon rond de 4 maanden pas een beetje door te slapen omdat ik toen zijn fles verdikte en overstapte op andere voeding... En nu heeft hij nog steeds weleens nachten dat het echt feest is. Het sloopt je maar het hoort erbij! En dan van die leuke vriendinnen: joh, die van ons sliep al bij 5 weken door! Succes!