Doorslapen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mamalijntje, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hoe flink? hihi
    martijn woog vorige week maandag 4150 gr. op het cb.
    iedere baby is natuurlijk anders maar is wel leuk om te horen hoe het bij anderen is.
    ik zal weer eens met hem op de weegschaal gaan staan, dan weet ik het ongeveer weer.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.040
    453
    83
    Vrouw
    @happynienja: onze babies zijn bijna even oud! Hoe is Martijn gaan doorslapen? Opeens alle nachten of soms wel soms niet? En hoe heb je dat toen met flessen gedaan?
    Ik zit nu met dochter di vannacht doorsliep van 23.30 tot 6.30 maar heb geen idee of ze dit nu blijft doen. Ben wel vandaag zes ipv zeven flessen aan het proberen. Maar als ze nu vannacht niet doorslaapt hoe ga ik dat dan doen?. Hoe ging dit bij jou in het begin?

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hoi poema,
    martijn heeft tot nu toe de 3e nacht op rij doorgeslapen van 23 tot 6, eerder dan dit deed hij dat ook niet.
    de eerst nacht dat hij doorsliep had hij die dag ervoor 5 flessen gehad, de 2e nacht had hij ervoor 6 flessen gehad en gisteren heeft hij ook 6 flessen gehad.
    en vandaag heeft hij tot nu toe 3 flessen op, en laat hem zelf bepalen wanneer hij honger heeft met maximaal 4 uur ertussen. maar meestal wil hij tussen de 3 en 4 uur wel drinken.
    alleen s'avonds moet ik hem wakker maken voor de laatste fles die geef ik tussen elf en twaalf ligt er net aan.

leuk dat ze bijna even oud zijn :D

4. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Hoe doen jullie dit dan met wakker maken voor de laatste avondfles? Van de week haalde ik m'n dochtertje uit haar bedje en dacht eerst haar luier te verschonen zodat ze goed wakker zou worden. Ze raakte helemaal in paniek en was hysterisch aan het huilen! Ook dronk ze daarna niet haar hele fles leeg waardoor ze alsnog 4 uur later weer wilde drinken.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik haal hem uit bed, loop een beetje met hem rond en praat tegen hem.
    dan verschoon ik langzaam zijn luier en laat hem als hij nog niet goed wakker is even in zn blote billen liggen terwijl ik met mijn handen zijn beentjes masseer, daar word hij meestal wel goed wakker van.
    en dan geef ik hem zijn flesje (die mijn vriend dan al klaar heeft gemaakt) en over het algemeen drinkt hij hem wel redelijk goed leeg maar soms ook niet.
    en tussendoor laat ik hem boeren, daar word hij ook weer wakker van als hij in slaap valt.
    soms is het ook niet te doen hoor die laatste fles en drinkt hij er maar weinig van.
    als hij echt steeds in slaap valt en ik hem moeilijk wakker krijg leg ik hem soms ook gewoon weer terug in bed.
    maar de laatste dagen drinkt hij het toch best goed leeg.

lastig dat ze zo overstuur raakte, hoe lang lag ze te slapen? misschien lag ze net in een diepe slaap.
    en gaat dit iedere keer zo?
    hopelijk gaat het vanavond beter.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mja wij doen er niets bijzonders voor. Ik heb een zuiplap, en hij drinkt zelfs half slapend zijn fles nog helemaal leeg!

Hier sliep ie trouwens al zo'n 2 weken door tot zo'n half 7/ 7 uur en nu is ie 2 nachten achter elkaar om 5 uur wakker geworden :( En hij had dan echt honger...

Sowieso is de honger weer teruggekeerd :(

7. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0

Deel Deze Pagina