Doorslapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rce86, Jul 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ha!

Mijn kleine man van 2 maanden slaapt de laatste dagen van 21:30 tot 08:30 is dit wel goed/normaal? Ik had namelijk ergens gelezen dat je zo'n kleintje niet langer dan 8 uur mag door laten slapen...?
    Hij groeit verder goed, dus zie eigenlijk geen reden om hem na 8 uur wakker te maken?
    Wat vinden jullie hiervan?

Liefs!

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat gaat meestal alleen op voor de hele kleintjes (hoewel jij ook nog een ukkie hebt :) ). Dan kan de bloedsuikerspiegel te laag worden. Maar zelfs dan geld, als ze helder en dus niet suf wakker worden, dat het ook niet zo erg is. Dus ik zou zeggen: Geniet er lekker van! Zoals je hier soms misschien wel leest, heeft niet iedereen die luxe :) .

Waarschijnlijk zal over een tijdje, als de laatste fles vroeger wordt, je kindje smorgens ook wat vroeger wakker worden, maar dat merk je vanzelf en dat is dan ook prima.
    Mijn dochter sliep indertijd van 8 tot 8 , dat waren nog eens fijne tijden haha, dat is nu wel anders ;) , haar 'wekker' gaat standaard om 6.30 uur..

3. kylain

kylain Bekend lid

May 7, 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Ik zou zeggen geniet ervan:) Volgens mij gaan ze na een bepaald gewicht langer slapen zolang hij goed groeit is er niets om je zorgen over te maken. Als hij honger krijgt word hij vanzelf wakker...

Groetjes Lysanne

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geen probleem. Wie weet heb je net zoals wij geluk: mijn zoontje slaapt al sinds dat hij 6,5 week is door en slaapt sinds dat hij 14 weken is van 19:30 - 7:30. Hij is nu 11 maanden

Share This Page