Tandjes en oortjes....

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Iwish, Jul 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hallo meiden,

Even een vraagje. Mijn dochtertje is ruim 10 maanden en heeft nog geen tandjes. Nu zit ze al 2 week aan haar oortjes te friemelen. Heb niet het idee dat ze er veel pijn aan heeft ofzo. Kan het zijn dat haar oortjes jeuken omdat er misschien een tandje doorkomt? Ze heeft namelijk geen koorts dus een oorontsteking lijkt me uitgesloten.

Dank je wel alvast!

Liefs,
    Iwish

2. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Dat zou inderdaad kunnen, want kindjes kunnen ook last van hun oortjes hebben als de tandjes doorkomen. Je zou haar eventueel Chamodent druppels of tabletjes van VSM kunnen geven als ze er last van lijkt te hebben.

3. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hoi Frieda,

Ja zoiets had ik ook al gehoord. Ik heb haar een week Chamodent gegeven en ben daar nu mee gestopt omdat ik nog niet echt tandjes door zie komen. Ze kwijlt ook niet en heeft geen spuitluiers of koorts. Ik heb geen idee of er een tandje doorkomt. Zou nu toch wel een keert moeten lijkt mij. Haha!

Liefs,
    Iwish

4. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hier heeft Fenne ook altijd aan haar oortjes gefriemeld als er tandjes kwamen. Ze had dan zeker geen oorpijn, maar zat er wel steeds aan. Ik heb begrepen dat er een beetje druk op de oortjes komt te staan wanneer de tandjes doorkomen.

Ik kan me voorstellen dat je inmiddels toch wel op een tandje begint te hopen, ik duim dat er snel eentje komt hoor! ;)

Share This Page