Tandjes en pukkeltjes?!?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by linnie83, Jul 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hoi hoi

Jordy was vandaag al heel de dag huilerig. Net ontdekte we dat zijn 1e tandje eindelijk komt :D

Nu heeft hij ook allemaal pukkeltjes in zijn gezicht. Hoort dit erbij of is dit want anders.

Hoe herkende jullie dat er tandjes aan kwamen??
    Want hier hebben we het achteraf alleen aan het jengelen gemerkt.

Al vast bedankt

2. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    en wanneer begonnen jullie met poetsen??

3. tralala

tralala Lid

May 7, 2008
    24
    0
    0
    Toevallig is het bij mijn zoon ook zo. Zijn eerste tandje komt door en heeft ook pukkeltjes in zijn gezicht. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft....dus ben wel benieuwd naar andere antwoorden!

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Luca had toen hij zijn eerste tandjes kreeg idd ook pukkeltjes op zijn gezicht. Ik neem aan dat het erbij hoort. Met tanden poetsen ben ik meteen begonnen. Voor het naar bed gaan savonds.
    Hij had ook een hele vieze poepluier en de plek waar zijn tandjes kwamen was wat opgezetter en roder. Ook moeilijker doen met eten en aan de borst, wat over was toen het tandje door was.
    Alleen nu denk ik al 3 weken dat ze komen en heeft hij hele vieze luiers en zelfs luieruitslag, maar nog steeds geen tandjes... Dus of dit tekenen zijn van tandjes of niet, ik weet het niet en wacht maar af.

5. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

Sep 17, 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Fay heeft ook pukkeltjes in haar gezichtje sinds vorige week!
    Ga straks maar eens kijken in haar mondje, ze drinkt nml sinds afgelopen donderdag ook erg slecht...beetje kauwen en sabbelen op de speen...
    Gisteravond ook helemaal overstuur wat ik niet van haar gewend ben...kan natuurlijk ook aankomend sprongetje zijn...

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Mijn zoontje krijgt bij tandjes vaak pukkels richting wang. Dat komt dan van het kwijl wat extra is en er uitloopt. Vooral in de slaap, als hij op zijn zij ligt..

Poetsen vanaf dat het 1e tandje door was. En dan eens per dag. Vanaf 2 jaar 2 keer per dag.

Share This Page