Quote eens waar ik geïrriteerd op jou gereageerd heb want ik kan het niet terugvinden. Als je er deze smiley mee bedoelt, dat zijn vraagtekentjes omdat ik me echt afvroeg wat je met die opmerking bedoelde. Ik begreep écht niet wat er stond omdat je letters vergeten was. En dat moedermelk niet meer voedzaam is na 4 maanden: volgens mij heb je dit verkeerd begrepen. Er zijn onderzoekers die oudere onderzoeken hebben herbekeken en uit die conclusies kwam dat het mogelijk toch niet zo goed is om tot 6 maanden exclusief BV te geven. Dat is iets anders dan dat BV niet voedzaam genoeg meer is vanaf 4 maanden. Ik denk dat iedereen het wel over eens is dat een kind ouder dan 1 jaar, niet enkel op BV kan leven. Maar goed, ik vind niet dat ik bozig of gemeen ofwatdanook op iemand gereageerd heb maar blijkbaar ben je al gelijk fanatiek of kweetniewat als je ook maar iets positief zegt over langvoeden.
hier, maar goed, ik dacht dat je geirriteerd was. ik ben ni tegen bv, ook op deze leeftijd, schreef al als iets goeds over BV dat het bijvoorbeeld het kindje tegen ziektes beschermt wegens afweerstoffen via moedermelk.tja...
Meis ik bedoelde er verder niks mee. Verder! En sorry dat ik nu pas reageer eerder geen tijd voor gehad