slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beau, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beau

Beau Lid

9 jan 2007
    23
    0
    0
    adm medewerker
    Dedemsvaart
    Mijn dochtertje van 7 weken is veel wakker. zo wakker dat ze overdag zelden slaapt. Slapen wilt ze alleen in het wippertje of in de kinderwagen maar dat moet je wel blijven wiebelen, als ik stop gaan de ogen direct open. 's nachts gaat wel goed. 's avonds om half tien de laatste fles en slaapt door tot 7.00 uur. Het lijkt wel alsof er overdag totaal geen ritme is. ze krijg 5 tot 6 flessen van 165cc.
    Ik probeer er 's middas nu wel te laten slapen door haar in bedje te leggen maar dan huilt ze een volle kwartier en daarna valt ze wel in slap. dat huilen doet mij zo zeer. Wie heeft dit probleem ook?

2. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    desmond wou in het begin ook aleen maar in zijn wipstoeltje of kinderwagen slapen.
    hij heeft nu nog dat hij snachts goed slaapt en overdag heel veel wakker is tenzij je natuurlijk met de kinderwagen de stad in gaat ofzo.
    en als we thuis zijn slaapt ie tussen 8 en 22:00 twee keer een halfuurtje.
    ik kijk gewoon naar hem en waneer hij moe is zie je dat duidelijk want dan gaat hij huilen met ze armpjes omhoog dan leg ik hem in bed.
    de ene baby heeft meer slaap nodig dan de ander en dat ritme ik denk zelf dat dat pas met een maand of 6 begint te komen

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian heeft precies hetzelfde hoor, ik leg hem in bed wanneer hij moe is (handen tot vuistjes en omhoog alvast in slaapstand en jengelen) en dan slaapt hij meestal een uurtje en dan is hij erweer.
    Ik maak me er overdag niet zo druk over zolang hij 's nachts goed slaapt (vind ik veel belangrijker gezien mijn eigen nachtrust :) )

Groetjes Anita

4. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik herken zeker je verhaal. Lucas is ook altijd heel wakker geweest overdag tot een 3 weken geleden ongeveer.
    Sinds hij echt een beetje kan spelen, zich zelf vermaken enzo is hij veel sneller moe en slaapt hij meestal nu ook een 2 a 3 keer overdag in zijn bedje.Misschien dat dat bij jullie ook gebeurd nog...

Deel Deze Pagina