Hallo dames. Sinds 1 week ben ik bijna een uur per keer kwijt om de fles te geven.... onze dochter valt steeds in slaap en wat ik ook probeer niets helpt.. ze drinkt zoooo langzaam.... moet halverwege de fles leeggooien en op nieuw maken wat nog over was want t wordt gewoon koud.... Dit deed ze eerst totaal niet en ging de fles altijd makkelijk. Ze is momenteel 2 maanden oud. Ik heb alle soorten spenen van de difrax S fles geprobeerd en al verschillende andere flessen die ik in huis had, maar niets werkt.... de S speen is te klein de M speen veel te ruim... Ook gaatje ietsje groter maken met naald helpt niets..... ben het spoor even bijster... Ook heb ik het idee dat ze de laatste dagen veel lucht binnen krijgt, wat eerder ook nooit was... ze laat heel veel windjes tijdens de fles... ontlasting patroon van haar is al geruime tijd om de 3 dagen en hier lijkt ze niet echt veel last van te hebben. Ik kan ook niets vinden in haar mondje wat anders uit ziet dan normaal... Is dit een fase waar ik doorheen moet, komt het door het weer de afgelopen dagen ?? of hebben jullie wellicht een idee wat t zou kunnen zijn..... Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt. grts. Chelleke84
Hoi Ik begrijp dat het vervelend is en je misschien onzeker maakt. Zolang je dochter goed groeit, plast en poept zou ik me geen zorgen maken. Dan is het geen probleem dat ze minder drinkt. Probeer niet teveel vast te houden aan wat ze zou "moeten" drinken, maar kijk naar je dochter. Heb geduld, ze gaat vanzelf meer en sneller drinken. (Besteeds i.p. niet veel langer dan 30 minuten aan een voeding.) Groetjes Saskia
Dank je wel voor je antwoord.. als moeder wil je altijd alles perfect doen.... en soms gaat het net even anders.... ik doe mijn best me er bij neer te leggen