Ik zit even vol verbazing je reactie te lezen. Zou zeggen zet je hormonen even buiten in de vrieskou neer om af te koelen
Volgens mij is er sprake van een misverstand want ik voel me absoluut niet aangesproken of aangevallen. Ik vind truukje anders klinken dan advies. Dat is het enige. ook daar bedoel ik niks neg mee. Wellicht een misinterpretatie van mij. En wat ik begrijp algemeen bedoeld en niet enkel voor mij maar dat bedoelde ik ook niet eigenlijk. Ik geloof ook niet dat er iets raars/neg. in mijn post staat en als mensen dat zo opvatten dan mijn excuses. Ik probeer ook maar gewoon info te lezen hier als nieuwe moeder en geen ruzie te maken dus bij deze neem ik mijn woorden en quote terug!
Excuses aanvaard Inbakeren is inderdaad vaak noodzaak om een baby lekker te laten slapen zonder dat ze zichzelf wakker maaien. Onze dochter heeft ook even ingebakerd gelegen, maar onze zoon wilden dit absoluut niet. Vaak vinden mensen het raar dat hun 8 weken baby (bijvoorbeeld) nog niet doorslaapt terwijl in hun omgeving de baby's al wel doorslapen. Wat ze dan kunnen doen. Tja, dan lees je inderdaad: Fles verhogen, meer voeding overdag aanbieden (kan helpen), rijstebloem in de fles, etc. Kinderen gaan vaak pas doorslapen als ze eraan toe zijn. Onze dochter sliep met 3 maanden door (kreeg met 2,5 maand medicatie voor reflux) en is daarna nooit meer 's nachts wakker geworden. Onze zoon begon met 9 maanden een keer door te slapen (in een campingbedje). Over het algemeen slaapt hij nu de meeste nachten door.