Ik heb gisteren een maclaren buggy gekocht en die is vandaag al geleverd. Heel erg mooi want we gaan morgen een dag naar de winter efteling. We wonen in Arnhem en gaan met de auto heen en terug. We willen niet de "grote" kinderwagen meenemen dus o.a. daarom hebben we de maclaren volo gekocht. Deze wordt goed getest door de consumentenbond en daarom hebben we deze dus gekocht. Alleen nu heeft zoonlief er dus nog nooit ingezeten en zie ik net dat je hem NIET in hoogte kan veranderen... Beetje dom, maar ik was echt overtuigd dat dit wel kon... Is het wel verstandig om M. van 1 jaar de hele dag in de maclaren te vervoeren. Hij kan heel goed rechtop zitten en we laten hem af en toe ook uit de wagen om overal te kijken. Hij kan ook aan de hand mee lopen dus hij zal niet continu in de wagen zitten. Wat vinden jullie?
Zelf zou ik net niet doen. Een hele dag is best lang en mijn ervaring is dat ze op een gegeven moment echt moe worden en het liefs even onderuit willen. Ook is de gewone kinderwagen iets meer beschut. Ik weet ook niet of je er een voetenzak bij gekocht hebt? Als je toch besluit hem mee te nemen, zou ik wel een fietsslot oid meenemen. Een nieuwe dure buggy is weg voor je er erg in hebt.
Hij kan idd niet in ligstand. En grote kinderwagen is te groot en past niet in de leen auto. We pakken denk ik gewoon de voetenzak van de mutsy voor erin
Oh wacht effe gegoogled wij hebben de quest... Ik zou het wel doen, Gijs wou toch nooit liggend slapen en 1 dagje is niet erg. Idd vaak eruit
Als de andere wagen niet past, dan heb je geen keuze he. Ik zou ook de voetenzak overzetten. En misschien toch eentje kopen die in ligstand kan.
Ik persoonlijk zou de buggy niet gebruiken en ruilen voor 1 die wel in ligstand kan! Ze doen echt nog wel een paar jaar een dutje... Dus handje als je een dagje weg gaat dat ie lekker kan liggen... Dus toch op de een of andere manier je mutsy in de auto krijgen lijkt mij beter... (Off topic: ik woon niet heel ver van de Efteling vandaan +- 20 min rijden en ze hebben voor vannacht een pak sneeuw voorspeld dus weet niet of het überhaupt fijn is om met een buggy door de sneeuw te rijden. Je bent dan vind ik net een tank aan het duwen... Misschien wachten tot de ergste sneeuw een beetje weg is en met je eigen auto gaan? Waar dus de mutsy inpast?)
Hier hebben we de buggy (die wel in ligstand kan) in disneyland gebruikt. Was wel in de zomer. Had de mura niet mee omdat hij en te groot was, maar nog belangrijker. Ik was als de dood dat ie gejat zou worden! Hier sliep ze lekker in de buggy. Was geen probleem. En stukken eruit om te lopen natuurlijk.
Ik zou het niet doen. Zeker niet als er sneeuw ligt. Dan kom je echt niet vooruit. Ennuh, je moet wel een heeeele kleine leenauto hebben als de mutsy daar niet in past hoor.hier een aygo en de mutsy past achterin. (Achterbak van formaat bierkrat). Desnoods even de wielen eraf.
Hoi hoi, Ik zou idd ook voor de kinderwagen gaan en niet voor de buggy. Wij toevallig vandaag naar de winter Efteling geweest met onze dochter van 1,5 jaar.Ten eerste is het best koud en zitten ze in een wandelwagen net wat meer beschut en warmer dan in een buggy. Daarnaast is het voor de kleine wel lekker als hij toch een beetje onderuit kan wanneer hij moe is. Verder is het op sommige plekke lastig rijden met een buggy, gezien de sneeuw. Gr. Sandra
Zou je zoontje een middagdutje kunnen doen bij jou op schoot, terwijl je even binnen zit? Zo ja, dan zou ik het gewoon doen. Ik heb ook een mcLaren en gebruik hem nu ook gewoon in de sneeuw. Het is wel wat zwaarder, maar daar krijg je spierballen van . DL past met haar dikke winterjas (en haar bolle buikje) niet meer comfortabel in de wandelwagen, omdat er een beugel overloopt. Je kunt er gewoon een voetenzak indoen. Maar ik zou inderdaad wel overwegen of hem te ruilen voor een buggy die wel in ligstand kan. Voor dit soort gelegenheden is dat toch wel handig.
Ik zou of overwegen een andere buggy te kopen, of hem wel gebruiken; mijn dochter is geen slapertje en slaapt nooit onderweg in de wagen of buggy. Vanaf dat ze 6 maanden was nooit gedaan ook. Ook niet buiten in de draagdoek. Wel als ik ergens op een donker plekje met ze ging hobbelen maar als er ook maar iets te zien was niet. Als wij een dagje gaan, dan gaan we vroeg ( 8.30 in de auto bijvoorbeeld ) en om een uur of 2, 3 terug. Dan slaapt ze wel in de auto maar ze doet zowzio vanaf 1,5 geen dutje meer dus bij ons zou het niet de moeite geweest zijn een liggende buggy te kopen. Maar qua sneeuw, ik vind het al een ramp om met de wagen door de sneeuw te lopen laat staan met de buggy.
En ben je nog geweest? Het voorspelde pak sneeuw is niet gevallen, hebben ze nu op vandaag gezet Als je geweest bent ben ik benieuwd hoe je kleine het vond, lijkt me echt geweldig!!
Hi allemaal even een update: we hadden een bedrijfsuitje van vriendlief zijn werk in de Efteling. We hadden een auto van het werk geleend een mooie volkswagen polo. Ondanks dat het heel krap is hebben we toch de grote kinderwagen meegenomen en 2 tassen. Max vond het geweldig. We zijn in alle attracties geweest waar hij in kon en hij keek zijn ogen uit. Vooral de carnaval festival vond hij prachtig. En hij heeft heerlijk geslapen in de kinderwagen .
Hier sluit ik mij bij aan, omruilen voor een buggy die in de ligstand kan. Mijn kind sliep nooit in de wagen als die rechtop stond. Heb je geen kinderwagen met met buggy inzet? Die kunnen meestal wel plat.. Op die leeftijd van net een jaar vind ik een hele dag rechtop moeten zitten vrij pittig... Maar dat is mijn mening. Edit : Je bent al geweest, mooi dat het allemaal gelukt is
Wat superfijn dat het is goed gekomen! Viel het mee met de sneeuw? Hier valt het al vanaf een uur of 10 met bakken uit de lucht... (Alleen nu dan net weer even niet) Wat leuk dat je zoontje het leuk vond! Als hij geniet is het al snel goed he?!