Doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nathalievs, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Helemaal eens met Sam20.. Het is echt doodnormaal dat je kleintje nog nachtvoedingen krijgt.

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is volgende week 12 weken oud.. En als hij honger heeft krijgt hij hier gewoon eten hoor.. Zien vanzelf wel wanneer het gebeurd hopelijk wel voor de 2 jaar wat ik van sommige lees ;) haha en anders zal ook dat goedkomen :p

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Die van mij is ruim 10 maanden en slaapt ook nog niet door, maar ze krijgt geen fles meer 's nachts/'s avonds laat hoor! Daar ben ik mee gestopt toen ze 4 maanden was, toen sliep ze door tot 's ochtends. Maar dat was na 2 maanden alweer voorbij, nu wordt ze 's nachts regelmatig "wakker". Dus wat doorslapen betreft heb je het helaas niet voor het uitkiezen, hopelijk zit het jou en je kindje wat meer mee en slaapt hij lekker door als hij een maand of 4 is ;)

4. Anne22

Anne22 Actief lid

18 nov 2007
    220
    1
    0
    Mijn dochtertje is 6 maanden en heeft nooit doorgeslapen.
    Ik heb allerlei "trucs" uit de doos gehaald maar uiteindelijk bepaalt ze het gewoon lekker zelf. Ieder kindje is anders natuurlijk maar zoals al gezegd, ik zou lekker meegaan in de behoeften van je kindje. Helemaal als ze nog zo klein zijn. Dat geeft jezelf ook alleen maar rust. Maar zoiets schrijf je zelf ook. Komt vast goed! :)

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb ook geen tips hier moest ik de wekker zetten om de 6 uren snachts ivm lage bloedsuikerspiegel eenmaal over geboorte gewicht door laten slapen. meestal was rond 22.30 laatste fles en dan 7 uur de eerste nu tussen half 7/8 uur laatste fles en 7 uur wakker maken voor de eerste meestal is ze nu wel wakker omdat de jongens naar school moeten 9 uur is dan wel een hele ruk

elk kindje is andersvolgens mij kun je weinig invloed hebbenop door slapen als ik om me heen kijk

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou zeggen: nachtvoeding geven en daarna allemaal lekker weer slapen :)
    Doorslapen is met 2 maanden eerder uitzondering dan regel, dus gewoon nog even doorbijten. We slapen hier nog steeds niet door, (begint er wel steeds meer op te lijken, maar ziek, tandjes, groeispurts etc etc gooien altijd weer roet in het eten).

Deel Deze Pagina