Hoi, Sophie is best een makkelijk kindje,maar s'avonds met haar laatste flesje is een probleem als we weg zijn,thuis krijgt ze haar flesje om 21.00 en vaak is ze dan zo moe dat we haar gelijk in bedje leggen,soms moeten we nog 1 a 2 keer lopen voor een speentje maar valt dan snel in slaap en slaapt tot de volgende ochtend 9.00! Maar pas waren we weg geweest met haar en had ze daar het flesje gehad,en toen we thuis kwamen gelijk op bedje gelegt en wilde echt niet slapen,leek wel of ze uit haar doen was,en kwam opeens weer s'nachts voor een voeding,terwijl ze met 4 weken al door slaapt... Ik heb al een paar keer afspraken afgezegd omdat ik haar het laatse flesje thuis wil geven,maar dat kan niet altijd,over twee weken hebben we een verjaardag en daar willen we naar toe,ik heb geen oppas,moet Sophie daar gewoon aanwennen? of is het toch beter thuis te blijven? Groetjes,
Ik persoonlijk vind dat je ze er het beste aan kan laten wennen.Anders zou je nooit es een keer wegkunnen.
kan ook goed zijn gezien haar leeftijd dat ze in een sprongetje zit en als je al gewend was haar overal mee naar toe te nemen zal dat niet zo snel het euvel zijn wel hebben kindertjes de 3 R's nodig , Rust , Regelmaat, en Reinheid Dus kan ook goed zijn dat ze nu te kennen heeft gegeven en nu ben ik het zat
Misschien kun je proberen om een half flesje te geven op de plek waar je heen gaat en dan een half flesje als je eenmaal thuis bent?
Ieder voor zich maar ik ga in de avonduren echt niet weg, verjaardag? Dan ga ik in de middag. Maar das idd ieder voor zich. Kan zijn dat ze van slag is, Kathara is ook snel van slag maar die wil dan niet meer drinken.
Ik denk dat ze mischien wat van slag is geweest.. Maar het kan natuurlijk ook een sprongetje zijn.... Wij kiezen er zelf vaak voor om sàvonds niet weg te gaan naar een verjaardag en te vragen of we s`middags kunnen komen, of andere dag s`middags... Ik vind het zo`n gedoe, vooral als je er 2 heb....(sneu voor de kindjes, om ze weer uit slaap te halen en te vervoeren).... Maar is het bijv een verjaardag 3 straten vederop (mijn zus bijv), ja dan kan het wel vind ik, we zijn dan zo weer thuis
Joris had dat ook gehad... Ben toen een paar weken extra in de avond niet meer weggeweest. Toen we daarna een verjaardag hadden weer geprobeerd en meneer was weer van slag. Daarna 2 weken later zijn we naar mijn ouders gegaan om weer te proberen hoe het zou gaan en toen ging het ineens hartstikke goed! Kan zijn dat het eenmalig was maar kan ook zijn dat de baby er gewoon aan moet wennen. Vaak zit hij al een hele tijd in een vast ritme dat dan ineens uit het niets verbroken word. Ik zou gewoon nog eens proberen hoor! Misschien lukt het nu wel! Succes!
Wij gaan s'avonds niet weg..puur omdat Giovanna dan gewoon niet gaat slapen. Ze is gewend om 19.30 +- in bed te liggen. Ik geef ook altijd de laatste fles thuis..dus als we toch later thuis zijn is dat geen probleem als ze die fles maar thuis krijgt. Verder hebben we dus als we een verjaardag hebben een oppas. Groetjes Channie