Doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door CMJ, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn sneeuwvlokje! Ik hoop dat dit zo blijft.
    Ik kan mij herinneren dat dit ook bij mij in het begin was, maar daarna is hij toch weer zijn eigen weg gegaan :( maar gelukkig is geen kind hetzelfde. Dus hoop het beste!!

Hoe oud is hij jumphola?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland

Hij is bijna 4,5 maand

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik hoop ook dat het minstens zo blijft! Afgelopen nacht was ook wel ok.
    Maar het "grappige"; iemand die gewend is aan een kind dat doorslaapt zal mijn nachten momenteel bestempelen als "drama". Kan je nagaan waar je op een gegeven moment blij mee bent hè? Jippie vannacht niet 20 x uit bed geweest, maar 10 x....;)

4. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    #24 CMJ, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Wat fijn sneeuwklokje!
    Bij mij wordt het alleen maar erger. Eerst sliep hij heerlijk van 19u tot 22:30/23 uur, maar sinds een paar dagen begint hij al om 21 met spoken.
    Nu maar naar de huisarts gegaan, want hij is ook al paar weken aan het hoesten, maar niets mis met zijn longen. Ook niets mis met zijn oortjes zeggen ze. Nu als test moeten we paracetamol zetpillen (Rozemarijke......dat was jouw tip ook!!) gebruiken tot vrijdag en kijken, gisternacht heeft het in ieder geval niet geholpen.
    Vannacht had hij opeens om 3 uur 's nachts een poepluier....diarree (zat echt overval, dus licht maar aan en alles verschonen:()....dus hoop beetje dat dat het was, want vanaf 21u elk uur.....zo vermoeiend!

Hij is altijd zo'n lachebekkie, maar sinds drie weken moeten we moeite doen om hem te laten lachen:(

5. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Jeetje CMJ wat vervelend! En uitputtend voor jullie. Ik hoop dat je er snel achterkomt wat er aan de hand is. Zouden het misschien tandjes kunnen zijn? Ik weet nog dat mijn dochter (9 jaar geleden alweer) daar toen 's nachts ook zo'n last van had met 6 maanden.
    Hier is de situatie nog steeds hetzelfde. Wel beter dus maag nog wel onderhevig aan verbetering. Mijn zoon is er al een paar keer ingestonken door hem op te pakken uit bed (als hij 's nachts wakker werd of overdag na een hazeslaapje). Ik wandel dan met hem door de kamer en leg hem na 5/10 min weer terug. De ene keer lukt het, de andere keer niet. Vanochtend lukte het en heb ik de ochtend weten te verlengen van 4:30 naar 5:45. Hij sliep dus nog ruim een uur door!

Ik blijf erbij, ben zoooooo blij als hij 1 jaar is. Ik ben gewoon geen baby moeder en vind al die baby-fratsen af en toe maar lastig! :)

6. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah! Misschien ben ik dat ook wel. Het is echt een schatje, maar kijk uit naar het moment dat hij kan zitten, lopen en wat zeggen. Lijkt mij heerlijk.....en dan ook hopen dat hij wat beter slaapt natuurlijk ;)

Tja, misschien tandjes. Hij zit ook enorm te sabbelen op zijn handjes, maar als ik voel in zijn mondje, voel ik in principe niets.....maar misschien kan je nog niets voelen in het begin en heeft hij er toch last van?

Fijn dat je zoontje er in ieder geval tot nu toe af en toe instinkt :D

7. Sneeuwvlokjes

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Wat je zegt, ik kan ook niet wachten tot ie kan staan, lopen etc
    Zit nu met smart te wachten tot meneer zijn handjes gaat ontdekken. Maarja....alles op zn tijd!
    Succes en sterkte met de nachten. En weet dat je niet de enige bent! Als ik zie hoeveel vrouwen er in de nacht op dit forum zitten, zegt dat eigenlijk al genoeg haha

8. CMJ

CMJ Lid

30 jun 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is in ieder geval een geruststelling en fijn!
    Jij ook sterkte!

Deel Deze Pagina