Ik snap niet waar je in een andere rubriek nog een zelfde topic moet openen. Ik denk dat accepteren key is
Idd gewoon accepteren je baby is nog maar 9 weken. En in het andere topic schrijf je dat hij 180/6 krijgt en 1 x 150/5 Zal als ik jou was zeker de fles gaan verlagen en gewoon een voeding geven in de nacht.
Maar dat antwoord dan 200 Euh.....wat is er mis mee dat een baby zooo jong nog komt voor een nachtvoeding?? En dat je doorslapen moet gaan sturen met een emmer melk, lekker vol laten lopen? Dit zijn toch geen hoeveelheden die bij zo'n babylijfje passen? Er zit 4 uur tussen een voeding (15-19).Dan een klein flesje tussendoor eventueel. niet NOG meer per fles.. En in de nacht ook een klein flesje. Eng vind ik het....
Op een ander gedeelte van dit forum schrijf je anders vandaag om 13u (12.59u om precies te zijn): ... dus wat is het nou?
Hier zitten we ook aan 5x 150 hoor. M'n zoontje is dinsdag 8 weken. Is bijna 5 kl en 61 cm Hij heeft het gewoon nodig. Volg je eigen kindje hierin. Ieder kindje is weer anders. Hier is het CB top! Begrijp niet echt waarom oa CB altijd zwart wordt gemaakt op dit forum vreselijk vind ik dat. Ze geven alleen advies de rest hoor je toch echt op je eigen gevoel te doen. Heb er zelf zonet ook een vraag op gezet maar als ik dit allemaal lees dan wou ik dat ik het kon verwijderen. Want veel mensen weten het altijd zoveel beter. En antwoorden niet echt op de vraag die gesteld word! Volg gewoon lekker je kindje.
Misschien heeft een kindje wat groter is meer voeding nodig. Maar dit kan je ook doen door meer flessen te gaan geven ipv de flessen groter te maken. Kans dat het maagje daardoor teveel uitrekt, bestaat.
Yoshua sliep met 10weken door, wij helemaal blij....het duurde 2weken en nu alweer een week aan het rommelen snachts. Hier ook maar weer gewoon een nachtvoeding omdat ik anders de halve nacht met een krijsende baby zit en dat voor niemand goed is en hij ook echt trek heeft. Hij krijgt 5flessen van 150cc en snachts krijgt hij 60cc. Ik ben juist blij als hij rond 2.30 komt want 4.30 vind ik zo'n rottijd, tegen de tijd dat ik dan weer goed slaap gaat de wekker. Je kindje zal waarschijnlijk een groeispurt hebben of je eigen dagritme is veranderd, meer indrukken te verwerken, het kan van alles zijn waar je kindje op reageert.