Ik ben dus volop aan de gang met zijn drinkbeker, maar mijn ventje weigert deze dus.. Ik heb die van Avent met de pinguïn erop.. Ik heb uit wanhoop een pakje drinken geprobeerd toen hij ziek was (koorts) en geen flesjes melk wilde drinken.. Ik was wat bezorgd over of hij genoeg vocht binnen zou krijgen.. Ik probeerde het met een pakje drinken, en wonder boven wonder drink hij dus heel goed uit een rietje.. ook uit een bekertje trouwens, maar dat word zo'n knoeiboel als je op pad bent.. Pakjes drinken vind ik voor nu nog geen optie ivm teveel suiker.. Nu weet ik dat er drinkbekers met zo'n tuitrietje zijn, maar dat lijkt me zo zwaar zuigen.. veel harder.. meer kracht voor nodig... Of valt dit mee? Voordat ik weer euro's ga uitgeven aan iets wat niet werkt.. Heeft iemand een goede tip voor een goede anti lek beker met een rietje?
Het bizarre is dat mijn jongste als enige normaal uit die rietjesbeker kan drinken Ik heb er een paar geprobeerd, maar ze gingen allemaal te snel. Nu heeft hij die van Avent, daar moet hij in bijten, en dan zuigen, ofzoiets, en dat gaat perfect. Nooit te snel dat hij zich verslikt, nooit een troep omdat het antilek is. Wij krijgen er amper iets uit, maar hij dus wel. Sinds we die hebben drinkt hij eindelijk iets anders dan zijn fles melk
Hier ook vanaf 8 maanden een rietjesbeker. Tuitbeker snapte hij helemaal niks van, hij zoog alleen maar aan het tuitje en snapte niet dat hij de beker omhoog moest houden.
Hier gewoon een open beker. Idd, knoeien in het begin maar nu al lang niet meer. Als ze persé netjes moet blijven ivm nette kleren voor gelegenheid, geef ik melk bij middageten met een gewoon rietje uit een beker. Verder drinkt ze altijd water dus als ze al knoeit, droogt dat wel weer op zonder vlekken.
Hier een rietjesbeker van Kruidvat, prima. Las ergens anders net dat die van Hema ook top is. En cheap, 3euro
Yup, ik zweer bij de rietjesbeker van de Hema Die van Avent met die pinguïn staat hier in de kast, wat een onding! En ook nog andere tuitbekers geprobeerd, maar die dingen lekken op de een of andere manier altijd, dus rietjesbeker is een uitkomst.
Ja echt he.. hij weet niet wat ie er mee aanmoet.. ik vind dat ding ook best zwaar voor zo'n kleintje.. en nu is mijn kleine vent een beste beer met veel kracht.. Ik had hem al tijden in de kast staan (voordat ie geboren was).. Maar die hendels (handvatten you name it) zijn ook zo onhandig..
Hier ook de rietjesbeker/fles van de hema, vorige week nog 1 bijgehaald, fijn ding! Let alleen wel op, als hij te vol zit en je draait hem dicht of als je hem uit je tas haalt wil hij weleens spuiten als je hem dichtdoet/ de schuifdop open schuift Aan tafel krijgt ze vaak een beker met een vast rietje eraan, voor de rest wel open. En van lieverlee gaat een gewone beker ook steeds beter
Ik zweer bij de tuitbeker van de Hema (die kost trouwens 1,50) . Heb zoveel bekers uitgetest, voornamelijk die met die penguin idd, maar dat was 3 keer niks. Hij snapte het niet, kon hem niet goed vasthouden en het ging of te snel (zonder ventiel) of te langzaam (met ventiel). Uit een open beker drinkt hij heel goed, maar idd met het nodige geknoei. Toen zo'n tuitbeker bij Hema gehaald, paar keer in de lucht voorgedaan dat hij de beker omhoog moet houden met drinken, en ineens ging hij er helemaal los mee! dus wie weet
Hier is de groene kruidvat rietjesbeker favoriet - dat is met een zacht flexibel rietje en ik had er wel 5 ofzo. Helaas begon mijn lieve kleine kind a.k.a. knaagdier aan het rietje te knagen. Binnen 2 weken waren ze op 1 na allemaal kapot. Daardoor ben ik overgestapt op gatorgrip-bekers met een hard rietje aan de bovenkant. Die lekken helaas; maar ach, hij oefent steeds meer met drinken uit een gewone beker, dus ik maak me er niet meer zo druk om. Nog eventjes en hij kan uit een normale beker drinken en dan moet ik continu op die bekers gaan letten i.p.v. op deze.
Waarom gebruik je niet een gewoon bekertje? Dl had op die leeftijd zo'n klein transparant nijntje glaasje. Daar gaf ik haar af en toe slokjes uit. Vond ze leuk: net als wij drinken. Op gegeven moment kon ze het zelf goed vasthouden. Is ook goed voor de mondmotoriek! http://static.bartsmit.com/BLKCAS/960x960/1058100.jpg
Hier ook alleen een rietjesbeker.. Heb er een van Nuby antilek en een van de prenatal. Nuby is verreweg de fijnste van de twee. Hij snapte de rietjesbeker meteen (rond 7 maanden), maar tuitbeker wist ie echt geen raad mee. Dus prima zo.
Doe ik ook hoor.. als we thuis zijn, maar voor op pad vind ik het niet handig Ik wil dan graag een "klare" drinkbeker bij me hebben die ik zo uit mijn tas kan toveren, en evt kan bijvullen zonder geknoei.. Leuk bekertje trouwens van nijntje..
Ja, vond ik ook leuk, heb idd precies die Voor onderweg hier een klein thermosflesje (dl drinkt gewoon uit die fles), is ook wel handig.
Nou inmiddels heb ik hem kunnen aanschaffen.. echt een succes hoor! En trots dat ie is met zijn beker