een kennis schept op dat ze vanaf 7 maanden al kan lopen... en ik dacht dat ik netjes op tijd was met mijn 11 maanden... gezegd moet worden dat deze kennis er een gewoonte van maakt om alles aan te dikken en te overdrijven.. kan een baby met 7 maanden al lopen?
Het kan wel. Mijn vriend was zelf net 7 maanden toen hij kon lopen! Het is idd erg vroeg, maar het kan dus wel!
je heb lopen en lopen he, wat ik meebedoelt is: lopen rond de tafel of los lopen. Ik was 8 maanden dat ik aan de hand van mijn mamma liep zeg maar. maar ik was 11 maanden dat ik los liep.
Ze zeggen dat mijn vader ook met 7 maanden liep! Geen idee of dat waar is natuurlijk. Kaye die loopt nu sinds een weekje echt goed los met 13 maanden dus. Tsja ik zou het niet weten of het kan ga het zelf bewonderen zou ik zeggen.
heb laatst een keer een filmpje gezien van een baby van 6/7 maanden die kon lopen zon heel klein ukkie dus nog echt een raar gezicht hoor in mijn omgeving heb ik het nog nooit gehoord maar het zal vast wel mijn zoontje liep precies op zijn eerste verjaardag
Mijn broer liep met 9 maanden los! Maar 7 maanden, tjeee das wel heel snel. hahaha ziet er inderdaad gek uit dan!
Mijn man liep ook met 7 maanden. Zlef liep ik met 9 maanden. Dus het kan wel. En of het vroeg is of niet, als een baby eraan toe is dan gaat ie lopen, wat de leeftijd ook is.
HEt kan echt! Zoontje van vriendin zelfde verhaal. Die kroop ook met een maand of 5 dan weet je helemaal niet wat je ziet. Zo klein hompje over de vloer.... hahahhaha
ja hoor dat kan zeker. wij zijn thuis met 5 meiden (4 zusjes dus)en 4 ervan liepen rond 8 maanden en we waren zelfs zinnelijk voor het 1e jaar. de ander liep pas met 1,5 jaar haha
sorry dat ik inbreek op je topic, maar ik heb ook een vraagje. Mijn schoonmoeder zegt aldoor dat mijn vriend met 8 maanden al duidelijk kon praten, dat hij bijvoorbeeld 'andersom' zei als hij van rug naar buik gedraaid wilde worden. Maar volgens mij kan dat echt niet..Of kennen jullie kindjes die ook al zo vroeg kunnen praten?
Het kan inderdaad wel zo ik zelf liep ook al echt met de 9 maanden. Mijn moeder dacht toen dat het normaal was. Ook was ik met de anderhalf echt zindelijk. Toen ze mijn zusje kreeg dacht ze dat die erg laat was liep met 14 maanden. Toen pas kwam ze er achter dat ik gewoon erg snel was. Ook werk ik op het kdv en daar zie je het ook soms voorkomen dat er wat snelle kinderen bij zitten. Ik vermoet ook dat mijn zoontje en snelle zal zijn. Hij houd zijn hoofd al heel goed recht en rolt al om. Zelf vind ik het niet echt leuk het gaat al zo snel dus laat ze maar gewoon nog even echt baby zijn. Mijn foto's zien er ook niet uit een lopende baby haha
Ik heb 't even opgezocht hoe het zat met mijn dochter. Ze was 9 maanden toen ze langs de bank liep en pas met 15 maanden of zo! Ze kroop op d'r knieƫn en dat ging mega snel! Dat zal wel lekker vertrouwd en makkelijk zijn geweest voor haar. Maar er zijn idd kinderen die het veel sneller doen. Een dochter van mijn vriendin liep ook al met 11 maanden of zo, heeft nooit gekropen. Mijn dochter is nu ruim 2, ze kan praten ja maar ik vind dat ze nog niet zo goed praat. Het gaat wel steeds beter, ik begrijp ook alles wat ze zegt (maar ik ben haar moeder en ken haar taaltje... ). Geen idee wat normaal is! Mijn kinderen zijn vrolijk, gezond en de ontwikkeling gaat gewoon door. Dat vind ik toch belangrijker dan de leeftijd die ze hebben als ze bepaalde dingen kunnen doen.
Een vriendin van mij beweerde ook dat hun kindje al aan de handen meeliep(6 maanden),ik geloofde het niet.Tot ze ook op een verjaardag waren vande week en het lieten zien.....Echt geen gezicht zo'n minni mensje!Ze zijn trouwens wel heel streverig met het kindje,alles moet zo snel mogelijk,dus weet niet of dat ermee te maken kan hebben.Maar bijzonder is het wel zo'n lopende baby!
mijn vriendin haar dochter stond met 6 maand, maar los lopen duurde wel wat langer. ik heb wel eens gehoord met 9 maand, dat lijkt me er inderdaad ook heel raar uitzien.
mijn broer liep met 7 maanden. Lars liep met 16 maanden maar ik denk dat Niels sneller is. Die rolde al met 3 maanden en kruipt nu met 6 maanden.
Ik liep ook al met 9 maanden, maar toen werd ik ziek en kon het ineens niet meer, pas met 11 maanden kon ik weer lopen. Mijn moeder zegt altijd dat ze geen schoenen voor mij kon vinden omdat ze altijd te groot waren.... Een vriendin van mij heeft een snelle en een minder snelle dochter, en zij zegt altijd die snelle viel zelfs over het randje van het kleed wat op de grond lag maar die langzame was laat maar... ze kon wel gelijk goed lopen en viel weinig, en dat is ook wat waard.