Dochter van 6 maandjes in buggy Mutsy Exo. Jullie advies?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Friesin, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Goede morgen dames,

zoals het onderwerp het al aangeeft, ik zou graag jullie mening willen horen over het feit of ik mijn dochter van 6 maanden, die naar mijn zeggen redelijk stabiel is (nog niet zelfstandig kan zitten, ja ffies) in de volgende buggy mag vervoeren.

Heb twee foto's in de bijlage gezet!

Ze groeit uit haar reiswieg en wil het liefst niet meer plat liggen. Ik denk zelf dat er een wereld voor haar open gaat en ze er aan toe is om in deze buggy te kunnen. Ben benieuwd hoe jullie hier over denken😊

Groetjes Friesin

Bijgevoegde bestanden:

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Heb je al geprobeerd haar erin te zetten? Zo ja, hoe zit ze? Zit ze stevig, valt ze niet om, gaat ze niet "hangen" of zakken in de buggy?

Als dat allemaal goed is zou het denk ik wel kunnen. Onze zoon is met 7 maanden in de buggy gegaan tijdens vakantie. Daar zat en zit hij nu nog steeds niet goed in. Dus ik vervoer hem in de buggy inzet van de kinderwagen en daar zit hij wel goed in. Kan goed recht op en liggen.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik denk dat het prima kan hoor, ze zit maar een ietsje overeind toch.
    Is ook leuker voor haar, kan ze veel meer zien, mijn dochter knapte daar toen ook erg van op.

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Melanie, ik heb dat al eens geprobeerd toen ze rond de 4,5, 5 maanden was en ik vond dat ze toen al wel vrij stabiel in de buggy zat.. Maar het feit dat ze nog niet eens 5 maanden was sprak me tegen! Nu, met 6 maanden, zijn haar rug en nek spieren veel sterker.

Ben toen destijds niet buiten geweest bij de eerste poging!

Zal vanmiddag even een rondje proberen😀

Zohra, dat denk ik ook inderdaad!

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier wou ze rond die leeftijd ook niet meer in de kinderwagenbak. Lijkt mij dat dit prima kan, zolang hij in de ligstand staat. Dan worden haar spieren niet te veel belast. Ze zal het vast erg leuk vinden.

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hier zoontje van 7 mnd ook in de buggy, gaat prima!

Deel Deze Pagina