Doorslapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by trotsemama, Jan 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Hallo Dames,

Ze heeft goed geslapen tot half 6 in de cohtend. Dus al een aardige ruk! Gisteren ging het minder toen wou ze echt niet slapen. Ze lag heerlijk te slapen maer er was gerommel in het portiek en daar werdt ze wakker van. Ik hoop dat het vanavond weer zo goed gaat als vrijdag. Ik ben nu bezig met 10 minuten laten huilen. Dus ik ben benieuwd...ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

2. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ik heb me meiske vanavond een keer wakker naar bed gebracht naar de fles. Meestal valt ze in slaap maar dit keer niet. Het duurde 10 minuten a 20 minuten tot ze sliep. Van die 20 minuten heb ik me meiske ongeveer 10 minuten moeten laten huilen. Tot nu nog niks gehoord op de babyfoon.

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    10 minuten tot een half uur is heel gemiddeld hoor. Ik ga pas echt kijken als hij na een kwartier echt maar blijft huilen. Maar als ik niet direct reageer en hem even de kans geef, dan gaat hij uiteindelijk zelf slapen.

Ik leg hem overigens ook altijd wakker in bed, bij de eerste tekenen van vermoeidheid. Soms moet hij dan even zijn draai vinden (huilen), soms is hij zo weg.

Succes!

Share This Page