Grappig we hadden het er net over...we doen dit jaar niks,we gaan volgend weekend al uiteten,en omdat het valentyn is moet ik juist op deze dag wat aan mijn partner geven...ik geef wel als ik dat wil,natuurlijk moet ieder voorzich weten! Groetjes,
Heb een leuke kaart laten drukken van een foto van mij en Niels en we gaan dan lekker uit eten met elkaar (zonder Niels).
dit jaar doen we niets, vorig jaar is mijn opa op valentijnsdag begraven dus mijn hoofd staat er eerlijk gezegd niet naar om iets speciaals te doen.. Iedereen fijne dag toegewenst...
Ik heb iets voor mijn mannetje besteld met foto's van mij, maar we gaan niets doen, het is doordeweeks en ik wil mijn zoontje deze week niet bij mijn moeder of schoonouders zetten, dus, Valentijn met ons drietjes!
Niks! Ik zeg altijd dat hij blij mag zijn dat hij me heeft hahaha! Bij ons is het iedere dag Valentijn...
Wij zijn dan 3 jaar getrouwd! Toch gaan we niet iets bijzonders doen (denk ik 8) ) Zijn op valentijnsdag getrouwd zodat mijn man onze trouwdag praktisch niet vergeten kan, daar is hij nl. nogal een kei in haha.
Wij vieren elka jaar mijn man z'n verjaardag \/ Dus een echte romantische dag is het niet voor ons. Maar daar heb ik die speciale ene dag in het jaar niet voor nodig hoor. We gaan toch wel uiteten als ze er zin in hebben.
Omdat Evan in dec geboren is heb ik een naambord voor naast de deur laten maken....uiteraard staat er nu fam...... en dan Patrick,Bianca& Evan! Mama en zoon geven dit op valentijnsdag aan papa!
Ik heb een digitale sleutelhanger gehaald (bij de Blokker in de aanbieding) en heb hier alvast foto's opgezet: De foto die ik via msn naar hem stuurde toen we elkaar net hadden ontmoet op een chatbox. Een paar foto's van onze eerste vakantie. Een 2D en 3D echofoto en een foto van mijn dikke buik. Foto's van ons trouwen. En natuurlijk veel foto's van ons allerliefste zoontje.
Ik heb een kaart besteld met een foto van onze dochter op de voorkant. deze laat ik thuis bezorgen. Groetjes Aletta
Ja en hij heet ook nog Valentijn. Kan me lol weer op Jij ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag Groetjes Kirsten
Ik vind dat hij het afgelopen jaar al een heel groot kado heeft gehad. Daar kan een valentijn kado`tje niet tegenop.
pffft oh ja, valentijnsdag... Ik geloof neit dat we daar iets aan gaan doen. Mijn vriend vindt het sowieso onzin en commerciele geldklopperij, maar gezien de hectische tijd die we achter de rug hebben (Thomas 8 weken te vroeg geboren en 4,5 week in het ziekenhuis) doen we het lekker rustig aan!