Hallo allemaal! In 2014 zijn mijn man en ik trotse ouders geworden van onze dochter Mollie. We hebben haar kunnen krijgen dmv ICSI en zijn daar nog steeds heel erg dankbaar voor. Sinds afgelopen zomer zijn we aan het proberen om voor de 2e x zwanger te raken. Van ons 1e ICSI traject hadden wij nog 2 cryo's over. Deze hebben helaas het ontdooi-proces niet overleefd... In september begonnen aan het 2e lange ICSI schema...eind oktober is deze poging helaas tegen het einde stopgezet vanwege te weinig reactie op de Menopur... Ik moest eigenlijk wachten op een menstruatie voordat we een nieuw schema konden maken, maar ik heb Provera gekregen van het zkh om de menstruatie op te wekken. Deze kuur van 7 dagen gedaan van 16 tot 23 november...de laatste pil die ik heb genomen is dus een week geleden en helaas nog geen menstruatie te bekennen.... Het zal vast één deze dagen komen, maar gezien we een nieuw schema hadden gemaakt waarbij we ervan uitgingen dat ik op de 28e al ongesteld zou zijn ben ik een beetje gefrustreerd dat het tot nu toe uitblijft.... Zijn er anderen dames hier met ervaring met Provera of die in een ICSI traject zitten en het fijn vinden om ervaringen uit te wisselen?