Hoi, Ben sinds december gestopt met de pil. Vrijwel meteen daarna kreeg ik last van zere borsten, erge buikpijn, moeheid, misselijk, enz....dacht eerst...heej meteen raak. Maar helaas nog niet, zou ook wel erg vroeg zijn natuurlijk. Afgelopen dinsdag (hevig) ongesteld geworden, en na 2 dagen was ik er al weer vanaf. Ben vaker op aanraden van de huisarts gestopt me de pil, en toen had ik nooit ergens last van moet ik zeggen. Er word gepraat over ontpillen, waar ik nu dus waarschijnlijk last van heb, maar waarom heb ik daar eerder dan nooit last van gehad? Net trouwens maar meteen ovu testen besteld...ben benieuwd. Groetjes
Omdat je nu meer let op dingen die in je lichaam gebeuren, en met in je achterhoofd hoop op een zwangerschap... Ik denk dat iedereen die hier ronddwaalt hier al ingetrapt is!
Hier ook zo eentje die daar is ingetrapt. Ik dacht echt dat ik meteen zwanger was (zelfs de mensen in mijn directe omgeving dachten dat). Zoals Heidiii al zegt, je let er nu meer op. Ik voel nu zelfs mijn eisprong, terwijl ik dat nooit tevoren zo heftig heb gevoeld. Ik voelde altijd wel iets, maar niet zoveel als nu en dacht er ook niet bij na dat dat mijn eisprong weleens zou kunnen zijn. Heel veel succes ermee!
heey meis.. ik heb daar ook last van gehad is allemaal heel normaal.. en dus ontpillen!ik voel nu ook mijn ei sprong terwijl ik hem nooit heb gevoeld.. kussiej