Hier mijn testen...maar ik ben super onzeker want het liefst had ik een knal streep! Ik durf eigenlijk niet door te testen doen jullie dat wel ?
Ik zou (in de ideale wereld) nog één keertje testen, een dagje na je NOD of zo (nu dus? gezien er staat dat je vier weken bent). Daarna gewoon geloven dat je zwanger bent en proberen genieten. Test was positief, dus nu ben je zwanger tot het tegendeel bewezen is (bloed en krampen). Komt goed! Die eerste weken zijn afschuwelijk, maar eigenlijk zijn ze voor mijn gevoel best snel gegaan. In de gewone wereld zou ik testen tot mijn testjes op zijn en misschien nog een nieuwe reeks halen haha
Ja hahahaha das lekker duidelijk not! Maar goed idd ik denk dat ik nog 1 pakje kv ga halen en dan stop ik. Ik heb gisteren niet getest dus ga nu 2 uur niks drinken en plassen en dan test ik......vind het wel dood eng!
12dpo is ook wel heel vroeg voor een knaltest! Je testen lopen keurig op! Ik zou over een dag of 3,4 nog een keer testen.... Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je hebt mooie oplopende testen, gefeliciteerd! Ik zou over een paar dagen nog eens testen dan heb je vast die knaller!
Ze lopen mooi op! Ik testte 12 dpo pas voor het eerst positief. Dus dit ziet er mooi uit Ik ging trouwens wel doortesten. En een week na NOD nog 1 die was bijna knal.
Nou heb er toch maar 1 gedaan, want ik hield het niet meeeeer Nog niet helemaal knal maar ik ben blij!!!