2x positieve sensitest cyclusdag 14. Ik snap er niets van.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lichtziener, 22 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    #1 Lichtziener, 22 mei 2023
    Laatst bewerkt: 22 mei 2023
    Dag lieve dames,

Ik heb van 9 t/m 14 mei mijn menstruatie gehad (het enige wat anders was, was dat ik geen krampen o.i.d had). Op 14 mei begon ik met ovulatietesten, op allemaal stond een duidelijke streep. Dat vond ik maf, want het hormoon schommelt. Goed, dat liet ik even varen.

Twee dagen (cyclusdag 12) geleden kreeg ik echter migraine, die heb ik alleen als er een hormonale schommeling gaande is. Toen heb ik toch maar een zwangerschapstest gedaan van sensitest. Ik zag binnen afleestijd een streep. Huh dacht ik!? Clearblue gedaan daarna, niet zwanger. Gisteren testte ik weer met de sensitest, weer een streep.(Beide testen, zie foto..) Ik snap er werkelijk geen snars van. Ik heb de dokter vandaag gebeld en zij zei dat zij mij geen duidelijkheid kon geven en dat ik over een paar dagen nog eens moest testen.

Is er iemand die er wel wijs van wordt? Liefs!

2. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    #2 Lichtziener, 22 mei 2023
    Laatst bewerkt: 22 mei 2023
    * Hij post de foto niet en dan heb ik ook nog eens dit topic 2x geplaatst per ongeluk. Jeetje wat een ellende ! Mijn excuses aan het beheer!

3. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik zie je foto wel in je profiel en die strepen zijn wel duidelijk ja.

Ik zou denk ik als ik jou was kijken wat het de komende dagen doet. Of de streep oploopt of dat een ander merk ook positief wordt.

Lichtziener vindt dit leuk.
  4. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    Zou idd over twee dagen nog eens testen. Of van de kruitvat 2v5 doen

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe waren je ovulatietesten gisteren en vandaag?
    Het zou me niet verbazen als de sensitest hcg test reageert op je lh piek

6. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    De ovulatietesten van de afgelopen twee dagen zijn net zo duidelijk als die van de afgelopen 10 dagen dus daar word ik ook niet heel wijs van. Daar had de huisarts ook geen verklaring voor overigens..

7. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Wat gek, ik had echt wat meer getypt in mijn vorige bericht! Enfin.. het lijkt mij aannemelijk dat het op de piek heeft gereageerd. Dan hebben wij overigens wel op tijd gesport . Verder is het voor mezelf echt wat verwarrend zo o_O. Dank je wel voor het meedenken!! X

Deel Deze Pagina