Doortesten? (Ovulatietesten)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rayna87, 24 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rayna87

Rayna87 Lid

8 feb 2016
    20
    14
    3
    NULL
    NULL
    Wie wil er even met me meekijken? Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten maar er staat steeds een licht streepje. De eerste was iets donkerder maar boven donkerder dan onder. Eerste test heb ik gedaan op cyclusdag 12. Inmiddels zit ik op cyclusdag 17. Mijn cuclus was de afgelopen maanden 32-31-28 dagen nadat mijn mirena is verwijderd. Vanaf donderdag ben ik 2x per dag gaan testen voor de zekerheid.
    Had ik eerder moeten beginnen met testen en heb ik mijn eisprong gemist of heeft het nut om nog door te testen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Voila

Voila Niet meer actief

Doortesten. Mocht je weer een cyclus van 32 dagen hebben dan zou je rond cd 18/19 positief kunnen testen.

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Is de bovenste van cd 12? Dan zou het kunnen dat je hem net gemist hebt omdat hij daarna duidelijk afloopt. Want als je dit keer weer een cyclus van 28 dagen hebt zou hij in principe op cd 12 positief moeten zijn. Maar voor hetzelfde geld heb je een langere lf dan 14 dagen en is hij misschien al geweest. Ik zou voor de zekerheid wel doortesten. En gewoon lekker blijven klussen ;)

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zie nog geen positieve test. Ik zou 2x per dag gaan testen

5. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Dat doet ze al ;)

6. Rayna87

Rayna87 Lid

8 feb 2016
    20
    14
    3
    NULL
    NULL
    De bovenste is inderdaad van cd12. De test van vanavond zag er weer hetzelfde uit. Omdat ik al 2 keer een langere cyclus heb gehad ging ik er eigenlijk niet can uit dat ik zo vroeg mijn eisprong zou hebben maar als het deze maand niet gelukt is begin ik de volgende maand eerder met testen.
    Tot wanneer zouden jullie blijven testen? Vandaag is dus cd17.

7. Rayna87

Rayna87 Lid

8 feb 2016
    20
    14
    3
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds aan het testen maar er verandert nog steeds weinig. De rechter test is van vandaag. Denk toch dat ik mijn piek gemist heb of niet? Vandaag is cd19.

Bijgevoegde bestanden:

8. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik kreeg op CD22 ineens een knaller, gister en vandaag dus

Deel Deze Pagina