Ik weet niet precies hoeveel dpo ik zit. Door miskraam ben ik nu ontregeld en de tel kwijt. Dacht ongeveer 4 dagen voor dpo.
Ik zie in de verte wel een licht streepje maar weet niet hoe dat zit met deze testen. Kwam het streepje binnen de afleestijd?
Het is inderdaad een extra gevoelige van zwanger en kids die je 6 dagen van te voren al kan gebruiken maar als het goed is zit ik nu 4 dagen voor NOD. Na miskraam hoop ik zo dat het weer lukt. Maar ik verlies ook nog wat bruine slierten. Dus ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Hhhh hier nog 1 . Zie hem goed alleen weet niet of hij al kleur heeft. Hoop ook dat hij oploopt. Dinsdag weer testen dan is hij hopelijk wat opgelopen <3
Had je na je miskraam al een negatieve test? Bruin bloed is oud bloed dus kan nog even schoonmaak zijn.
Ja na miskraam al een keer ongesteld geweest. En sinds 3 dagen verlies ik in een keer iets wat bruine afscheiding. Ik heb na mijn miskraam voordat ik ongesteld werd al blanco zwangerschap testen gehad. Ik vind het zo spannend.
Ik zie m nog steeds. Lijkt niet opgelopen, maar dat is niet heel raar met 1 dag ertussen volgens mij. Spannend meid!
Ik zie ook een streepje. Het is niet vreemd dat het niet opgelopen is omdat er maar 1 dag tussen zit. Ik heb geen ervaring met deze testen, misschien moet je eens KV2v5 proberen. Die zijn ook gevoelig en zouden nu ook wel al een streepje moeten geven
Ik zie ze op allebei is niet opgelopen maar is ook logisch want maar 1 dag thuis en hcg loopt op tussen 48-72 uur zoveel ik weet <3