Doorverwezen naar de gynaecoloog...en nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zwangels, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank je! Hier nog steeds niks!
    Jij zit ook te wachten dus.....erg he? Pfff loop telkens naar de wc om te kijken.

2. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha.. Ja ik ken het, dat steeds naar de wc lopen. :D
    Mijn langste cyclus tot nu toe was 34 dagen. (Banner staat op 30 dgn als gemiddelde) Als ik daar vanuit ga is zondag mijn NOD pas. Dus nog ff doorbijten de komende dagen
    Vorige cyclus was maar 26 dagen, dus zit mezelf echt gek te maken dat er wel een mogelijkheid is :p

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Even een berichtje van mij: Ik heb net roze/rode slijm gespot dus waarschijnlijk gaat het vannacht wel doorbreken. Dus mijn cyclus is dusdanig langer geworden door het afvallen....denk ik dan maar.

4. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hè, da's balen.. :x Ik duim voor je dat het een gesprongen adertje oid is, maar meestal herken je je eigen lichaam wel.
    *knuffel*

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ahh. :(

Maar hoe kun jij je NOD weten dan? Ik dacht dat jij ook nog zelf probeerde, of heb ik iets gemist? :)

Liefs,

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Ik heb altijd een rgelmatige cyclus, tussen de 26/28 dagen. Nu op dag 32 nog geen ongi doorgebroken......we proberen nog zelfs idd. Volgende maand een HSG. En dan verder bespreken wat de behandeling gaat worden.

7. Patricia00

21 mrt 2013
    61
    0
    6
    dierenwinkel
    twente
    Dames heb moed ik ben nu na precies 2 jaar bezig en 1ste IUI behandeling 6 weken en 2 dagen zwanger :-D.. Heel veel succes iedereen ik duim voor jullie dat het ook snel raak is.

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd Patricia!

9. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    #209 denise89, 15 sep 2013
    Laatst bewerkt: 15 sep 2013
    Hallo ik hoor hier nog niet echt thuis maar dat zal niet lang meer duren ben ik bang. Ben denise en samen met mijn partner hebben we een zoontje van 3 jaar. Maar is er een hele grote wens voor een 2e kindje. Hoop dat jullie het niet erg vinden als ik ons verloop van de volgende stappen hier kom delen

Begin oktober 2012 is de implanon uit mijn arm verwijderd en begon ons avontuur naar een 2e kindje. Echter had ik tijdens het gebruik van de implanon geen menstruatie. Mijn eerste ongi kwam 6 maanden naar het verwijderen van de implanon. De 2e 25 dagen na de eerste ongie En vorig week vrijdag 4 maanden na mijn 2e menstruatie begon mijn 3e keer. De 2e menstruatie kon ik eigenlijk ook niet evht een menstruatie noemen. Beetje bloedverlies bij het afvegen 6 dagen lang. We kregen bij verwijderen van implanon te horen dat het vaak wel snel uitgewerkt is. Dit idee had ik ook wel want ik leek ineens weer een puber met mijn acne. Maar als zwanger worden na een jaar niet gelukt zou zijn mochten we terug komen. Dat is volgende maand. Echter denk ik dat ik maandag al ga bellen aangezien er zonder die regelmatige cyclus weinig te proberen valt. Daarbij met in mijn achterhoofd dat onze 1e zwangerschap ook 2 jaar geduurd heeft en ik toen vaker ongi werd als nu. Wel onregelmatig vanaf mijn allereerste menstruatie maar toen veel vaker als het afgelopen jaar.

Elke maand denk ik opnieuw nu bel ik de huisarts maar steeds houd het advies van een jaar wachten me tegen. En nu twijfel ik zelfs nog want misschien is de volgende ronde niet zo lang.

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Pfff het is dat toch doorgebroken de ongi....na 6 dagen overtijd!
    :(:( ik heb een buikpijn niet normaal.

11. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Klinkt heel herkenbaar zwangels! Balen zeg:x

Hier begon het gister ook en heb er vandaag ook flink last van. Ben vanmorgen zelfs eerder gestopt met sporten omdat ik er zo'n last van had en daarna heerlijk in bad gegaan :)

Op naar de volgende ronde!

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik mag woensdag voor een HSG naar het ziekenhuis. Vind het wel spannend!

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Het onderzoek was wel pijnlijk maar alles was wel goed, gelukkig!

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat alles goed is!

Wat worden je vervolgstappen?

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames, sorry dat ik na woensdag niet meer gereageerd heb. Ik had het erg druk. En wil er ook niet te veel mee bezig zijn.
    We zitten nu volop in de vruchtbare periode dus het is sexytime!!
    We gaan voor roze!!!

6 november hebben we een vervolg afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe nu verder.

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Meiden ik ga hier waarschijnlijk niet meer veel zijn. Ben emotioneel zo zwaar over de zeik!
    Vanmorgen de afspraak bij de gynaecoloog gehad, en we moeten verdorie nog weer 9 maanden zelf proberen omdat ze niet gevonden hebben wat een zwangerschap in de weg kan staan.....
    Ik ben nu boos en verdrietig, kan niet stoppen met huilen.
    Maar wil hier ook even afstand nemen. Niet om jullie hoor.

17. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    *Knuffel!!!*

18. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168