wie heeft er even raad voor me??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamavandanisha, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavandanisha

21 feb 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu op dag 13 na de tp...gister iets bruine afscheiding gehad en toch wel last met bepaalde bewegingen,het is net alsof het trekt in me buik..
    temp is nog wel steeds hoog maar ja dat zegt natuurlijk niks door die bollen.
    is er iemand die ondanks dit soort tekenen of andere voorbodes van men toch zwanger is???

liefs patries

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi Patries,
    Om eerlijk te zijn betekende bruinverlies bij mij meestal game over, maar ik heb ook heel vaak gelezen dat dat niet het geval was en er alsnog een positieve test volgde. Verder had ik in de cyclus dat ik zwanger bleek voor mn NOD weinig symptomen anders dan wat ik altijd voelde door de utrobollen en de pregnyl - ik ging er eigenlijk dus ook vanuit dat ik weer gewoon ongi zou worden. heb verrder helaas niet echt raad voor je wilde je alleen even sterkte met wachten wensen. Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt!!

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Wat spannend he.
    Op dag 13 na tp kun je zeker nu wel een test doen.
    Helaas betekende bruinverlies bij mij weinig goeds.....
    Heb het 2 keer gehad en 2 keer was ik wel zwanger maar twee keer eindigde het ook in een miskraam.
    Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen.
    Hopelijk betekent het voor jou wel iets goeds

Deel Deze Pagina