Ben gebeld door t ziekenhuis , de pillen krijg ik niet, en de gyn vind het onzin dat ik moet afvallen voor de pco maar de assistentes willen het wel. Blijkbaar weegt dat zwaarder.. Ik heb me er toch al op ingesteld dus vin het oké zo..
Balen muntje, dat je de pillen niet krijgt. Raar dat de assistentes meer inspraak hebben dan de gyn! Hoe gaat het met het afvallen? Moet je nu uit je zelf ongesteld worden of had je wel provera gehad?
Ik moet nu ui mezelf ongesteld worden. Ben het nog niet, is ook nog vroeg hoor. Zal het niet meer worden denk ik.. Afvallen gaat goed, min 1,8 kilo. Beweeg heel veel , na de 9 kilo zet ik t wel op een normale pit hoor, nu ff iets extra's. Fijne dag!
@muntje: wat vreemd dat de assistentes daarin bepalend mogen zijn Hopelijk wordt je gauw ongi! Wat knap zeg dat je al zoveel kwijt bent! Ga zo door meid! Hihi @hier: morgen laatste pilletje provera. En dan dus afwachten geblazen tot mn ongi. Mn temp is door de provera mooi omhoog gegaan, dus ben benieuwd wanneer hij gaat dalen.
Muntje: apart hoor.....de gyn heeft tich inspraak zou je zeggen?! I.i.g. veel succes met afvallen....ik hoop dat je deze lijn goed kunt volhouden..... Flora: dus het wordt afwachten... Hier: ik moet nog 5 dgn provera slikken. Ben benieuwd of het iets doet! Verder tot nu toe weinig bijwerkingen gelukkig. Hoop dat het zo blijft. Flora heb jij last van bijwerkingen??? En zijn jullie ook aan de foliumzuur??? Groetjes
Goed bezig Muntje! 1.8 kilo is echt super! Flora, afwachten op je ongi....is niet de leukste periode vind ik! Maar goed, kan je wel weer verder daarna! Miss me: ik slik sinds juli vorig jaar elke dag foliumzuur. Slikte eerst van etos zwanger worden maar daar zit iets in wat niet goed schijnt te zijn als je pcos hebt. Weet niet meer goed wat maar had het ergens gelezen....
Ik slik elke dag een Davitamon mama met vis olie. Heb nog een restje normale vitamine pillen staan, denk dat ik die nu ga opmaken voorlopig gebeurd er toch niets.. Flora hopelijk word je snel ongesteld ..
Hier gaat het wel goed. Morgen heb ik de FM, dus hopelijk zijn er eitjes aan het groeien! Voel aan de linkerkant wel iets zitten....geen idee of dat een eitje is maar voelt alsof er een pingpongballetje zit. Vorige had ik dat ook alleen voelde het toen als een tennisbal!
Ik slik gravitamon. @amely: succes morgen! Ben benieuwd! Zou mooi zijn als er weer zon mooi eitje zit als de vorige ronde!
O spannend amely , dus je voelt t zitten? Ik zou niet weten hoe t moet voelen, voel constant steken daar Ben benieuwd .
Ik vind het ook super spannend! @muntje: ik voelde voordat ik met de clomid begon ook nooit mijn ei. Had wel wat steken maar dit voelt heel anders. Ik voel echt een bobbel, niet dat je iets ziet zitten maar als ik bijvoorbeeld buk dan voelt het alsof er een tennisbal zit. Niet dat ie zo groot is hoor dat ei maar figuurlijk Heb aan de gyn gevraagt of ik een ei kon voelen en zij zei van wel.
Oké Nja apart.. Spannend hoor succes! Maar... Eigenlijk weet je dan als je dat voel dat he sowieso een ei heb ??
Hoi dames, Heb net weer een fm gehad en ik heb een groot eitje aan de linkerkant zitten dat op springen staat! Ik voel dus inderdaad mijn ei zitten, is vandaag bevestigd! Ik ben helemaal blij! Jammer genoeg deed het apparaat het niet goed want ze kon het eitje niet meten. Lag al in de stoel dus ze wilde niet dat ik langer moest blijven liggen dan nodig. Vond ikzelf ook wel een goed idee, want ik voel me altijd zeer ongemakkelijk in zo'n positie Ze zag in ieder geval dat aan de linkerkant een eitje dusdanig groot dat het op springen staat. Achter dat eitje zat nog een eitje dat groter was dus ik heb weer kans op een dubbele eisprong! Aan de rechterkant was alles rustig. Heb as dinsdag weer een echo om te kijken of het gesprongen is! Vind het weer heel spannend!
He.... Wat spannend Amely. Hopen dat tie springt!! Of...dar ze springen...hihi Hier sinds vandaag erge last vd buik en rug. Ook doen mn borsten aardig zeer. We wachten af....
Wouw wat goed zeg dat de clomid zo goed aanslaat!! Hopelijk is t nu wel raak. Veel plezier dit weekend hihi
Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een leuk weekend gehad? Hier hebben we een heerlijk rustig weekend gehad! Voor de rest eigenlijk niks bijzonders te melden, hihi!
He! Hier gaat het ok...maar wel erge last van. Ongesteldheidpijntjes. Nu ist wachten tot ik ongi wordt. Amely...jij moet vd week weer naae hetczh he?!.....spannend!!! Hoest met de rest???