Doorverwezen naar gynaecoloog

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miss me, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik slik het altijd 's avonds. Dat raadde mijn gyn aan, ivm mogelijke bijwerkingen. Je kunt opvliegers krijgen en wat moe/suf worden. Dat liever 's nachts dan overdag!

Moet zeggen dat t bij mij nu erg meevalt met de bijwerkingen! Vorige ronde erg veel last van gehad en nu bijna niets! Heerlijk!

2. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ok...wat waren jou bijwerkingen de 1e keer???

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik deed t s avonds, maar had niet echt bijwerkingen..

4. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Hoi!
    Ik slikte ze altijd sochtends bij het ontbijt. Had vrijwel geen last van bijwerkingen.. Soms wat opvliegers..

Nou vandaag tweede FM op CD 14, helaas nog niets te zien. Vrijdag weer, en dan hoor ik meer!

Hoe gaat het met de rest?

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @missme: enorme hoofdpijn, echt mega erg en er was geen pijnstiller tegen te slikken. Verder moe en snachts opvliegers.
    Ik has de vorige keer met de gyn besproken dat ik het nog 1 ronde wilde proberen en anders een ander middel. Maar nu gaat het hartstikke goed. Bijna nergens last van :D dus zo wil ik nog wel doorgaan met de clomid.

@suus: wat balen zeg!! Volgende ronde dan ws ook op de 100mg..

6. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Flora, fijn dat je nu geen bijwerkingen hebt!

Ik wil hierna ieder geval zelf ook geen 50 meer.. Dus ben heel benieuwd wat hij vrijdag wil gaan doen.. Tot die tijd wachten.. wachten!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat je dan opwekkers mee zal krijgen. Dat had ik vorige ronde ook toen er bij de 3e fm nog niets te zien was. En nu dus 100mg :)

Mijn gyn vertelde ook dat 50mg echt maar een lage dosering is en dat het net zo vaak niet werkt als wel. Maar toch moeten ze altijd/meestal met 50 beginnen om te kijken hoe je daar op reageert.

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    N Hoi meiden, stuur jullie vanuit het ziekenhuis een berichtje.
    Heb gisteren met spoed een kijkoperatie gehad omdat ik enorme buikpijn had te hoogte van mijn linker eierstok. Had al een paar dagen wat steken aan de linkerkant maar niet dat ik dacht dat het ernstig was. Gisteren was ik naar mijn werk gegaan maar kreeg om 8.00 uur onwijze steken en krampen. Kon bijna niet meer lopen. Dus ik de ha gebeld en kon daar om 10.30 terecht. De ha dacht aan een blindendarmontsteking dus werd gelijk doorgestuurd naar de SEH. Kreeg daar wat onderzoeken en werd om 16.00 doorgestuurd naar de afdeling gynaecologie. Ze dachten nl dat ik meer last had van mijn eierstokken/baarmoeder dan van mijn blinde darm. Echo gehad en daar zagen we dus een cysten van 4,5 cm zitten. Mijn ei is dus niet gesprongen maar door blijven groeien. De gyn dacht omdat het zo groot en omdat ik xo'n pijn had dat ik door de cysten een gedraaide eierstok had. En dat betekent dat mijn eierstok geen bloed kreeg en aan het afsterven was (ergste scenario) . Kreeg dus met spoed een kijkoperatie en daar hebben ze de cysten doorgeprikt zodat die kan wegvloeien. Ze zagen ook dat ik gelukkig geen gedraaide eierstok had maar dat de cysten aan mijn darm was verkleefd. En daardoor kon ie dus niet springen.
    Moest een nachtje blijven en hoop vanochtend naar huis te gaan.

En helaas ben ik dus niet zwanger maar lig wel op de verlos afdeling. Best raar! Zei al tegen mijn vriend dat ik eigenlijk hier alleen wilde liggen als ik een baby vasthad. Helaas moet ik als aandenken 3 littekens meenemen en een beurs lichaam

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ah amely dat is schrikken!! En balen dat he daar dan word neer gelegd.. T is ook wat he, gaat duidelijk allemaal niet vanzelf.
    Beterschap en doe rustig aan, een kijk operatie is en blijft een operatie..!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @amely: woowww dat is ff schrikken zeg!! Gelukkig is er verder geen blijvende schade..
    Gek eigenlijk dat ze je op de verloskamer hebben gelegd.. Op de gewone verpleegafdeling zou eigenlijk logischer zijn, maargoed daar heb je niet altijd iets over te zeggen ;)
    Heel veel beterschap meis!!

Kunnen ze dit verder nog voorkomen dat het geen 2e keer gebeurd? Of was het pure pech dat de follikel aan je darm verkleefd zat?

11. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Amely, wat heftig allemaal zeg! Wat schrikken zeg! Knuffel via hier!

Flora, ik ben benieuwd als ik opwekkers mee krijg, aangezien ik tot nu toe vanzelf ongesteld wordt! Vrijdag even afwachten!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @suus: als je idd weer van jezelf ongi wordt, dan zullen opwekkers niet nodig zijn!

13. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ha meiden...

Amely.....wat een verhaal zeg...pfffff. Hoest nu met je???

Hier herstellende van een flinke griep.
    Ook ik kon dus niet achterblijven en kreeg het te pakken...
    Het begon wo.avond. Die avond moest ik ook met clomid beginnen.
    Hoop dat de griep en koorts geen invloed hebben op de werking
    van clomid....wat denken jullie?!?!

Hoest met de rest vd meiden???

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    He meiden.

Ik trekme even iets terug, zal jullie blijven volgen hoor, maar kan momenteel niks ermee en heb niks te schrijven dus iets afstand ..

Tot later!!

Deel Deze Pagina