Welkom krista!! Miss me; ben benieuwd wat de arts zegt. Wij moeten de 8e terug, volgende week dus. Ben weer misselijk en veel buikpijn, bah. Ik wou weer een test doen maar heb t maar niet gedaan. Weet toch dat t daar van komt . Ben al wel een beetje nerveus aan t worden voor dinsdag. Heb t geprobeerd een beetje los te laten in december maar id niet zo gelukt.. Hebben jullie allemaal het idee dat 2013 ons jaar word? Ik hoop het.
De beste wensen allemaal! Hopelijk wordt 2013 ons jaar! @krista: welkom! Hopelijk hebben jullie gauw meer duidelijkheid! @hier: bloeduitslagen vd schildklier was in principe goed, maar wel veranderd sinds de vorige keer. Moet nu oppassen dat hij niet te snel gaat werken, t andere uiterste! Nu dus nog geen medicatie aanpassing. Eind januari moet ik weer bij de internist op controle! Morgen naar de gyn, spannend!
Flora, laat je weten hoe t morgen ging? Ben benieuwd ! En je schildklier is balen als dat zo schommelt nu. Heel vervelend voor je..
Ha allemaal Flora: hoe was het bij de gynaecoloog?? Ben benieuwd!! Muntje: hoe is het nu met misselijkheid?? Spannend dinsdag!! Laat even weten hoe het ging...... We moeten ervan uitgaan dat 2013 ons jaar mag worden....toch?? Daar gaan we voor..dat het ons dan gegeven wordt.... Wij hebben dus vrijdag een afspraak staan. Best spannend. Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren.....gelijk actieve hulp of wordt het eerst afwachten en dus een lang proces voordat er echt wat gebeurd......we wachten het af!! Gr. Miss me
Nou dames, ik ben net terug van de gyn Ik moet as vrijdag bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen en dan gaan ze kijken wat ze voor ons kunnen doen. Hij had het in ieder geval al over om mijn cyclus korter te gaan krijgen. Dus daar zijn we al heel blij mee.
He!! Okay.....wordt dus spannend voor jullie met al die onderzoeken. Fijn dat er actief gekeken wordt nu....... Dat geeft je wel hoop of niet?? Gr.
Ja geeft zeker hoop we voelden ons goed gehoord en fijn dat ze meteen actie gaan ondernemen! Maar mijn NOD is ook 11 januari, wanneer we de 2e afspraak hebben zou leuk zijn als we af kunnen bellen.
Ja ik hoop dat je af kunt bellen flora!! We moeten bijna allemaal tegelijk naar de gyn. Flora slik jij iets aan medicijnen tegen pco? Mijn misselijkheid is met vlagen. Af en toe harde pijn scheuten door mijn onderbuik. Echt zo dat je in elkaar krimp zeg maar. Lastig maar ja..
Nee, ik heb (voor zover ik weet) geen pco. Daar ga ik in ieder geval niet van uit.. Ik verwacht dat t bloed onderzoek van komende week wel goed zal zijn. Maar hou ik m'n achterhoofd dat t natuurlijk ook niet goed kan zijn.. Maar als t deze ronde niet raak is, dan krijg ik toch iets van clomid of zo, puur om een regelmatige en kortere cyclus te krijgen. Misschien toch even een testje wagen? Dan ben je iig van de onzekerheid af.
Oké, ja je bent t wel heel onregelmatig ja. Ben benieuwd.. T is wat hè, soms word ik in ene heel ongeduldig.. Ja heb een test gedaan vanmorgen. Negatief , wat een verrassing
Tis en blijft dus allemaal spannend voor ons allemaal... Dus negatief muntje.....jammer! Wel goed dat je getest hebt..want die onzekerheid is ook nix.... Flora: succes met bloedprikken morgen!! Gr
Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en als ik over 2 1/2 week nog niet ongesteld ben mag ik beginnen met provera. Dit wekt een menstruatie op en op cyclusdag 3 mag ik dan beginnen met clomid 50 mg. Ik moet diezelfde dag ook bloed laten prikken. Rond cyclusdag 11 wordt er een echo gemaakt. Vandaag ook een inwendige echo gehad, er was niks afwijkends te zien. Hoe is het met jullie?
Hoi meiden, Mag ik met jullie meepraten? Andere groepen over dit onderwerp zijn al zo groot. Merk dat ik behoefte heb aan meiden die in Hetzelfde schuitje zitten. In september 2012 is bij mij pcos gediagnosticeerd dmv een inwendige echo. Was nl al 80 dagen niet ongesteld geworden en zwanger was ik ook niet. Ben door de ha gelijk naar het ziekenhuis doorverwezen en kon die week erna nog terecht. Echo gemaakt en een kuur provera mee om mijn cyclus af te breken. En als advies een paar maanden aankijken of ik uit mezelf een eisprong kreeg. Niet dus, dus weer het ziekenhuis gebeld en kon weer gelijk terecht. Arts uitgelegd dat ik er niet vrolijker van werd en ik nu wel graag actie wilde. Kreeg toen weer een kuur provera mee en 50 mg clomid. Ben 2 januari begonnen met clomid en morgen slik ik de laatste. Donderdag heb ik een echo om te kijken of er eitjes groeien. Ben Zooo benieuwd! Sorry voor mijn lange verhaal! Groetjes, Amely
Amely welkom! Dat is idd hetzelfde schuitje ! Krista ik denk dat ik dat ook ga krijgen.. Morgen krijgen we uitslagen enzo.. Zijn allebei al vanaf gister van slag. Zenuwen.. Duim...
@krista: fijn dat er meteen actie ondernomen is! Hopelijk staat de clomid gelijk goed aan! Spannend hoor, eindelijk een weer vooruitgang! @amely: welkom, natuurlijk mag je mee kletsen! Bij jou nu dus ook vooruitgang! Dan zal iig al fijn voelen! Hopelijk is er dadelijk al een mooi eitje gegroeid (en bevrucht en ingenesteld ). Al dat wachten duurt allemaal al lang genoeg!
Vandaag begin ik met provera, over ong 8 dagen clomid 50 mg! Spannend. Ongelooflijk wat een spanning dat meebrengt. Voor me gevoel gaat deze maand voor t eerst kans maken
Ja, dat had ik ook! Vind het ook echt super spannend! Je zegt dat je over 8 dagen mag beginnen met clomid, spannend! Ik moest eerst 10 dagen provera slikken en werd vijf dagen na de laatste provera ongsteld. Moest toen op dag 3 van nieuwe cyclus beginnen met de clomid. Vandaag heb ik de laatste clomid ingenomen en heb overmorgen een fm. Ik hoop zo dat er eitjes groeien, zou leuk zijn als het deze maand raak is!